anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak otrzymać zwrot wpłaty od sprzedawcy przed upływem 14 dni.

MAMY ROZWIĄZANIE!
rudis13
#8 Zapaleniec#

Wylicytowałem przedmiot + koszty wysyłki 13zł. Płatność dokonana.

Sprzedawca kontaktuje się i mówi, że teraz przesyłka kosztuje 22zł i prosi o dopłatę.

Odmawiam i porszę o zwrot pieniędzy.

Sprzedawca zgadza się i prosi mnie, abym "wystąpił o zwrot do allegro".

Jak to zrobić? Czy muszę czekać 14 dni aby objął mnie program ochrony kupujących? 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rudis13 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
rudis13
#8 Zapaleniec#

Alegro lokalne.

Oferta: 46abb9df-7631-4bf9-9e4c-0d1870dc9fbb.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@rudis13 to nie chodzi o czekanie na POK tylko o formalne odstapienie od zakupu przez formularz Allegro "zgłoś zwrot"

oznacz moderatorów
rudis13
#8 Zapaleniec#

To allegro lokalne, nie mam pojęcia gdzie jest opcja "zgłoś zwrot"

Oferta: 46abb9df-7631-4bf9-9e4c-0d1870dc9fbb.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@rudis13 Na Allegro Lokalnie nie ma możliwości zgłoszenia zwrotu. W takiej sytuacji sprzedający powinien wypłacić środki z tej zakładki na swoje konto bankowe, a następnie zwrócić pieniądze Tobie - przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@rudis13 Napisz mu poprzez "czatuj", że rezygnujesz z zakupu, podaj nr konta do zwrotu i czekaj na zwrot. Jka dłudo będzie zwlekał to wtedy otworzysz dyskusję.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@rudis13 Jeżeli to wina sprzedającego to dlaczego ty masz odstępować od zakupu? oferta opiewała na kwotę i niech sprzedający się teraz wytłumaczy że nie wysłała towaru, jeżeli masz informacje i możesz je wykorzystać w dyskusji to otwórz dyskusję, niczego nie anuluj, bo wówczas sprzedający ma że to ty zrezygnowałeś z zakupu, nie wystawisz komentarza itd.po odstąpieniu od zakupu i tak ma 14 dni na zwrot środków.

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@rudis13 @LEW433 Teraz ceny przesyłek co chwila idą w górę. A może to był błąd sprzedawcy w ocenie wagi, To co "pod pręgierz go" czy "wystawimy w klatce na rynku" ku uciesze gawiedzi i niech  go obrzuca zgniłymi jajkami. Tylko ten się nie myli co nic nie robi.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Rozumiem, ale każdy bierze odpowiedzialność za swoje czyny, ostatnio co chwila słyszę że nie mamy na magazynie, mimo że oferta jest.😮

oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#

@LEW433 Tylko, że to można załatwić bez sporu czy kłótni. Kupujący chce zwrot pieniędzy > nic nie pisał o czymś więcej > a Ty go  podpuszczasz do dyskusji i "w domyśle" do negatywa. Jak się zastosuje do Twojej rady to będzie czekał dużo dłużej na zwrot kasy.

A tak uzgodnił ze sprzedawcą zwrot > może dostanie kasę zaraz po rezygnacji ?

oznacz moderatorów
rudis13
#8 Zapaleniec#

Masz całkowitą rację. Lecz jak pisze Ziolko39 "nie myli się ten co nic nie robi". Nie chce sprzedać, trudno. Chce więcej, trudno (nie dostanie). I tak złożyłem dobrą ofertę (licytacja). Niech rynek zweryfikuje tego sprzedawcę. Ja zadowolę się zwrotem. 

Wchodząc w skórę sprzedawcy wysłał bym "z moją stratą" bo umowa, to umowa. Nie ma co szmaty z buzi robić dla kilku złotych i dlatego cofam środki.

oznacz moderatorów