Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Reklamowałam już 2 raz namiot. Sprzedający wysłał za pierwszym razem nowy namiot. Ponownie został reklamowany. Słaba jakość produktu. Sprzedający wysłał mi nowy namiot. Odmówiłam przyjęcia bo wnioskowałam o zwrot gotówki. Nie chciałam przechodzić przez to 3 raz. Poprosiłam o pomoc allegro które kazało sprzedającemu zwrócić pieniądze mi. Po 90dniach zakończyło moja dyskusje. Jak mam teraz otrzymać zwrot beż ich pomocy?? Reklamacja była rękojmi.
Samemu należało wcześniej odznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną wówczas dostajesz możliwość złożenia wniosku do Allegro Protect, teraz poproś Allegro o ponowne otwarcie dyskusji:
Nie moge ponownie rozpocząć dyskusji, bo widnieje jako rozwiązana. Dziś jeszcze pisalam z allegro w mojej sprawie. Nakazali zwrotu pieniędzy dla sprzedającego. Po czym zakończyli dyskusje. Jak bym wiedziała to bym oznaczyła. Jak mam teraz to zrobić?
@evvcia1988 To jest opisane- jak działa dyskusja, ale w kontakcie nie pisz że chodzi o ten zakup, tylko inny a w okienku opisz problem i tam opisz w czym problem, możesz także wywołać czat albo zamówić rozmowę.
Zamówiłam, właśnie rozmowę na środę! Dzieki
@evvcia1988 Proszę, wskaż numer zamówienia, którego dotyczy zgłoszenie.