Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Złożyłam do allegro wniosek o zwrot pieniędzy za towar który zwróciłam do sprzedawcy, a ten nie oddał mi pieniędzy.
otrzymałam od allegro numer zgłoszenia, a potem kolejne informacje, że muszę wypełnić formularz w tej sprawie i wysłać go po zalogowaniu się do mojego konta.
na moim telefonie z którego wysłałam wniosek mam tylko moje konto allegro.
próbowałam ponownie wysłać formularz, ale nie mogę bo mam informację że taki formularz dotyczący tego zakupu został już wysłany.
taka sama informacja jest też przy moich zakupach.
Allegro się upiera, że nie mogą zwrócić mi pieniędzy bo nie mają pewności czy Ja to Ja.
Przecież mają moje dane, moje konto bankowe z którego płaciłam za zakup.
Proszę o pomoc.
@Client:89282816 Sprawdziłam, że konsultanci prosili Cię o zalogowanie się na konto i napisanie przez ten formularz. Chodzi o to, żebyś wiadomość w sprawie zwrotu napisała ze swojego konta Allegro, a nie nie będąc zalogowaną.