Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak mogę potwierdzić lub sprawdzić czy w trakcie zakupu zaznaczyłem i wybrałem konkretne dane do faktury?
W podsumowaniu zakupu nie widać takiej informacji.
Sprzedawca stwierdził, że nie zaznaczyłem faktury i przesłał mi paragon imienny.
Pozdrawiam
Chivaki
chivaki moje zakupy - szczegóły
@chivaki jeżeli w podsumowaniu zakupu nie widać danych do faktury, to sprzedawca ma rację, nie wybrałeś tej opcji 🙂
@chivaki podsumowanie zakupu robi system Allegro zbierając dane jakie podałeś. Jeżeli w trakcie składania zamówienia nie oznaczyłeś, że chcesz otrzymać fv, to system nie przekazał takiej informacji sprzedawcy. 🙂
@chivaki Masz w szczegółach, w zakładce kupione zaznaczoną opcję "faktura"? Wysłałeś oprócz tego sprzedającemu maila z prośbą o fakturę, podałeś dane do faktury?
Nie ma obowiązku przekazywania informacji o fakturze przez "system allegro", można to zrobić normalnie, na przykład mailem.
@xyz96 nie chodzi o obowiązek 😁 chodzi o to, czy kupujący zaznaczył czy nie zaznaczył chęć otrzymania fv.
Nie chodzi o żadne "zaznaczenie", tylko o skuteczne powiadomienie, mail to skuteczne powiadomienie 😄
😄 😄 😄
Wypominanie tu komuś gadania BZDUR jest niedozwolone i już zostało zgłoszone.
@xyz96 wymyśliłaś sobie, że kupujący wysłał maila z prośbą o fakturę i będziesz się przy tym upierała do końca życia 😂
No tak, według ciebie sprzedający powinien telepatycznie odczytać potrzeby kupującego i jeszcze przed złożeniem zamówienia wysłać mu fakture 😂
@xyz96 dobrze, że zgłosilaś, może dostaniesz bana za pisanie takich bzdur, albo chociaż reprymendę, bo bana prędzej dostanę ja 😁
Dziękuję za odpowiedź, już wszystko jasne.
Nie zaznaczyłem opcji faktury, nie zaczytało danych, a tym samym w podsumowaniu zakupu nie przesłało danych do faktury. Mój błąd. Wyjaśnienia wyczerpujące.
Pozdrawiam
Chivaki