Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pytanie, zakupiłem kilka rzeczy na allegro, i zapłaciłem tradycyjnym przelewem w Żabce. No i wszystko by było dobrze, lecz zwróciłem coś, a pieniędzy nie otrzymałem, mimo że sprzedający przelał środki, no i po mailach okazało się że te środki wpłynęły na konto pośrednika, a pośrednik przecież nie ma mojego konta, żeby mi przelać środki, bo to był tradycyjny przelew. Jak odzyskać środki?
Mają dane te które płaciłeś, powinny się z tobą skontaktować.
Operator płatności powinien się z Tobą skontaktować i zapytać gdzie zwrócić, ale możesz ty się z nimi skontaktować. Biuro Obsługi Klienta - jednostka PayU świadcząca w Dni Robocze w godzinach 8:00-20:00 telefoniczną obsługę Klientów pod numerem tel. +48 61 628 45 05.