Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, przez pomyłkę anulowalam zakup z wykorzystaniem kodu rabatowego, dot sztućców. Jak moge to cofnąć? Probowalam kupic drugi raz ale jest już informacja ze kod zostal wykorzystany a fizycznie z niego nie skorzystałam. Proszę o pomoc.
@Client:50022835 Zamówienie jest anulowane, ale płatność ma wciąż status "rozpoczęta". Kod powinien się odświeżyć po anulowaniu płatności. Przejdź do szczegółów zakupu w tej zakładce i spróbuj anulować płatność.
@nat_not Czy kupujący po anulowaniu zakupu ma możliwość anulowania płatności, na pewno? Czy odstąpienie od umowy nie jest jednoznaczne z koniecznością zwrotu wpłaty?
@xyz96 Jeśli płatność jest "rozpoczęta", środki nie dotarły do sprzedającego. Nie ma więc możliwości zlecienia zwrotu wpłaty.
Jeżeli kupująca nie będzie miała możliwości anulowania tej płatności, będę się kontaktować w tej sprawie z odpowiednim zespołem.
@nat_not No widzisz. Czyli kupujący po odstąpieniu od umowy nie otrzyma zwrotu bonu, bo nie może już anulować płatności. Może to zrobić tylko Wasz zespół, a odstąpienie od umowy powinno skutkować zwrotem wpłaty. Po co to utrudnienie? Tak, wiem, to nie jest utrudnienie.