Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
Sprzedawca [edycja]
30.08 zakupiłam zeszyty, od razu zapłaciłam blikiem a 1.09 miały być u dzieci, którym to zamówiłam. Dzieci nie dostały zeszytów, bo sprzedawca anulował aukcje, tworząc nową z WYŻSZĄ CENĄ. Zorientował się, że może w tak ,,gorącym okresie" zarobić więcej pieniędzy. Zwrócił pieniądze po cichu na konto, o czym dowiedziałam się dopiero kiedy nie przyszły zeszyty a ja zadzwoniłam. Podczas rozmowy bardzo kręcił, próbował mi nawet wmówić, że to ja anulowałam zamówienie, potem namawiał mnie, żebym anulowała i możemy jakoś to przez maila załatwić. Nie chciałam nic załatwiać poza Allegro. Poza tym nie dostałam żadnego maila o braku towaru. Zresztą 1 września aukcja znowu była wystawiona, więc chyba towar był na magazynie.
Nie anulowałam tego zamówienia, do dzisiaj mam w zakupach transakcję jako nie wysłany zakup. Zakupy zrobiłam w innym miejscu. Ale stwierdziłam, że nie może być takich ,,złych praktyk" , więc zwróciłam się do Allegro dyskusja. Bezskutecznie. Wystawiałam negatywny komentarz z opisem sprawy. Kilka dni temu ..sprzedawca odpowiedział na mój komentarz ,,znowu kłamstwem" .
Cytuję ,,witam serdecznie zamówienie było anulowane , pieniądze zwrócone w ciągu 12h ( zakup był robiony 22). Klient został poinformowany o braku towaru, by mógł zrobic zakupy gdzie indziej. Nowa wyższa cena po tygodniu była spowodowana wyższa cena zakupu od Producenta... Jesteśmy na allegro bardzo długo i też nie rozumiemy Pani zachowania."
Ja mogę skrinami udowodnić, że zakup był 30.08 a nie 22.08., że nie anulowano zamówienia, bo nadal widnieje jako nie załatwione. Jedynie dostałam zwrot pieniędzy.
Ale tu nie chodzi o pieniądze. Jestem na Allegro od początku, zamawiam dużo,ale pierwszy raz miałam taką sytuację i tak nieodpowiedzialnego sprzedawcę, który dla kilku złotych więcej, robi tyle kłopotu. Dlatego nie może taka sytuacja przejść bez konsekwencji. Po to chyba są negatywne komentarze. !!!!
I moje pytanie do społeczności Allegro... jak doprowadzić do wykasowania ,,odpowiedzi Sprzedawcy, w której jest tyle nieprawdy"????
Dziękuję i pozdrawiam
@paulan Napisz do nas proszę w tej sprawie przez ten formularz zgłoszeniowy. Nasi pracownicy zweryfikują tę sytuację i jeśli stwierdzą, że ta odpowiedź narusza regulamin, usuną ją.
@_HolaOla_ a co zrobicie temu handlarzowi który powiedzmy kłamie i marnuje czas kupującemu? Pewnie nic bo płaci serwisowi prowizje.
@Client:104371448 A co według Ciebie powinniśmy zrobić w stosunku do takiego sprzedawcy?
@_HolaOla_: podobno nieładnie jest odpowiadac pytaniem na pytanie to raz 😉 a dwa; widzę, że niestety ale nic z naszego dialogu dobrego nie wyjdzie. Jesteście tak samo "bezradni" jak w sytuacji kiedy *handlarz* nie zwraca pieniedzy w terminie za Ustawowe odstąpienie od umowy. A Wasi anonimowi pracownicy wypowiadający się w sporze zachowują się często jak "ro-boty". Po prosty *wstyd* 😞
Ale na szczescie tak jak powoli rezygnuję z zakupów na Ali-ex bo sporo jest...tak tak... oszustów tak powoli rezygnuję jak moi znajomi z zakupów na Allegro.
@Client:104371448 a co mają zrobić jak Allegro w swoim oficjalnym sklepie robi dokładnie to samo:
https://allegro.pl/uzytkownik/Allegro/oceny?recommend=false&page=1
"Cena była atrakcyjna, dlatego zdecydowałem się na zakup. Dostałem informację o braku dostępności, a w tym samym czasie dysk został wystawiony z wyższą ceną. Ostatecznie zamówiłem dysk gdzie indziej, a tutaj straciłem tylko czas."
jeśli ukaraliby sprzedawcę np. zawieszeniem za taki proceder naruszyliby się na zarzut stosowania zasad nieuczciwej konkurencji, poprzez przykładanie różnej miary do działań takiego sprzedawcy oraz własnych. 😛
Już napisałam do Państwa przez formularz. Załączyłam też skriny z transakcji. Jestem na Allegro od 2003r i chciałabym, żeby było dobrze. pozdrawiam
Bardzo dziękuję. OPisałam problem w formularzu podanym przez Panią. Allegro rozwiązało sprawę i przyznało mi rację. Odpowiedz sprzedającego [edycja] na mój negatywny komentarz została usunięta. Bardzo dziękuję. Przywracacie mi Państwo wiarę , ze Allegro nadal dba o dobre zasady.
Kiedy był zakup to nie jest trudne do sprawdzenia, tu są kupujący nieuczciwi i sprzedajacy teraz "walczą z cenami i dlatego są takie sprawy.
@LEW433 patrząc na całość sformułowania, tj. "pieniądze zwrócone w ciągu 12h ( zakup był robiony 22)" sprzedawcy chodziło nie o datę 22-go tylko godzinę 22-gą. Cała ta drama o wielkim kłamstwie jest więc całkowicie zbędna. 😛
Wszystko możliwe, moderacja ma wgląd do przebiegu transakcji i innych spraw które przechodzą przez ich system, więc niech wyjaśni.😊
Wysłałam opis sprawy z formularzu podanym przez moderatora. Allegro zbadało sprawę i przyznało mi rację. Napisano do mnie ,,Odpowiedź na Pani komentarz jest oczywiście niezgodna ze stanem faktycznym -usunąłem ją". Warto doprowadzać sprawy do końca, aby chronić innych kupujących. pozdrawiam 🙂
@paulan zmartwię Cię, większość kupujących ma te opinie w głębokim poważaniu. 🙂
Ale ja i moi znajomi je staramy się sprawdzać. Zawsze patrzę kiedy były negatywne opinie, czy potem już były pozytywne. jakiego typu są negatywne. czy pochodzą np od konkurencji, bo to tez się zdarza. Kiedyś zdarzało mi się sprzedawać na Allegro i dbałam o klienta. Oczekuję tego samego.
Oczywiście zdarza się, że towar przyjdzie później, że jest uszkodzony lub coś innego. Ale jeśli sprzedający ma chęć rozmowy, wyjaśnienia sprawy to dla mnie to jest OK. Natomiast ten sprzedający łamał wszystkie zasady Allegro a takich tu nie potrzebujemy. Zresztą spojrzałam przed chwilą na jego negatywne komentarze posypały się od wakacji.
Może dlatego, że zanim kupię sprawdzam