Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kilka dni temu zobaczyłem, że nie otrzymałem przelewu za zwrócony towar w październiku 2022. Nie mogę się skontaktować ze sprzedawcą, bo dyskusja była zamknięta po dokonanym zwrocie. W systemie widnieje, że zwrot został dokonany, ja jednak pieniędzy nigdy nie otrzymałem. Nie da się wznowić dyskusji. Nie mogę też w żaden sposób skontaktować się z allegro, bo nie ma już na liście wyświetlanych produktów tego zamówienia z października. Ten sam problem występuje w AllegroProtect. Jak mogę skontaktować się z Allegro? Ktoś zna może numer telefonu do nich?
@rebek- czy chodzi o zamówienie nr 52591bf1-40a0-11ed-8208-a71fe00df914?
Jeśli tak to sprzedający zwrócił tę wpłatę i zaksięgowała się poprawnie w naszym systemie 7 października 2022 roku. Środki powinny wrócić na konto do którego przypisana masz kartę którą opłaciłeś zakup. Sprawdź to proszę i daj znać jeśli tego nie ma, poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem.