Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zamówiłam przez Allegro od noskowo zestaw garnków i otrzmałam wielki cieżki kocioł. Odesłałam go przez DPD . I wczoraj dostałam wiadomość od DPD że jak nie odbiorę tego kotła to będę obciążona kosztami. I co ja mam w takiej sytuacji zrobić . Zamówiłam jedno dostałam co innego zapłaciłam 220 zł odesłałam 20 zł i teraz okazuje się że będę obciążona kosztami
@Client:94609309 jeśli zakupiony towar nie jest zgodny z umową, powinnaś zgłosić reklamację bezpośrednio do sprzedającego. W ofercie sprzedającego w części ''Reklamacja'' znajdziesz informacje, jak to zrobić. Składając reklamację powinnaś określić, na czym polega niezgodność towaru z zawartą umową i przedstawić swoje roszczenia sprzedającemu. W celu naprawy lub wymiany powinnaś odesłać sprzedającemu towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedający ponosi koszt odesłania reklamowanego produktu, podlegającego naprawie lub wymianie, zatem jeśli reklamacja nie jest zasadna (sprzedający nie naprawia ani nie wymienia), to może on domagać się od Ciebie zwrotu poniesionego kosztu. Jeżeli niezgodność towaru z umową jest na tyle istotna, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy, to możesz od razu żądać obniżenia lub zwrotu ceny. Zachęcam także do rozpoczęcia dyskusji w ramach naszego wsparcia pozakupowego. Wówczas taka rozmowa między Tobą a sprzedającym będzie przez nas monitorowana.
Bylo wcześniej tu napisać przed odesłaniem, odbierz i złóż reklamacje, otwórz dyskusje opisz problem i zażądaj od sprzedającego niech sobie odbierze, zgodnie z prawem:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa