anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Odrzucenie przelewu w serwisach przelewy24 i PayU

pawlik_jav6
#7 Wielbiciel#

Witam.
Czy ktoś już się spotkał z takim problemem i znalazł rozwiązanie?
Mianowicie, chcę dokonać przelewu środków korzystając z opcji Przelewy24 jak i PayU. Proces dokonania opłaty przebiega dobrze przekierowuje nas na stronę swojego banku gdzie sie loguję, zatwierdzam kwotę kodem aż przejdzie do finalnego zatwierdzenia, gdzie mamy komunikat w operacje PayPro "Operacja jest w toku. Kliknij w przycisk Dokończ lub poczekaj na automatyczne przekierowanie." Po przekierowaniu z automatu przelew jest odrzucany..

Sprawdziłem na koncie w banku i mam wiadomości, że przelew został odrzucony, zaś powodem jest "przekroczenie limitu transakcji" a same limity mam ustawione dużo wyższe wiec to 
niemożliwe.

Spotkał się ktoś już z takim problemem i wie jak to rozwiązać? Po czyjej stronie banku/serwisu przelewów jest jakiś błąd?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@pawlik_jav6 Cześć. Spróbuj zlecić przelewy z poziomu innej przeglądarki i po wyłączeniu wszystkich wtyczek. Daj znać, czy się udało 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

pawlik_jav6
#7 Wielbiciel#

Zainstalowałem chrome (wcześniej Opera), i tutaj ciekawostka:
Wybieram swój bank i chcę się zalogować do banku gdzie od razu mnie odrzuca i nie mogę się nawet zalogować..

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@pawlik_jav6 A podczas innych płatności w internecie bez problemu możesz zlecić przelew? Czy próbowałeś skorzystać z innego urządzenia? 

 
Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

pawlik_jav6
#7 Wielbiciel#

Hmm na innym urządzeniu to samo..
Aczkolwiek żona dokonała opłaty, ma w innym banku konto i wszystko poszło sprawnie.

Czyli wina widocznie leży po stronie aplikacji mojego banku..

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@pawlik_jav6 Spróbuj zaktualizować aplikację bankową, może to pomoże 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

pawlik_jav6
#7 Wielbiciel#

Tylko chodzi mi o aplikację banku która jest powiązana z tymi przelewami czy jak to inaczej powiedzieć. Bo nie chodziło mi o jakąś na telefonie.
Gdyż opłaty robię przez przeglądarkę. 

oznacz moderatorów

Revan17
#7 Wielbiciel#

@ko_alka Hej, lekko odkopię temat, ale nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi. Od nowego roku zauważyłem, że nie mogę zapłacić za żaden przedmiot z wykorzystaniem banku PKO BP. Wyświetla się opcja, że płatność jest obsługiwana przez Przelewy24 (notabene wiele razy z nich korzystałem w innych sklepach niż Allegro). Klikam normalnie zapłać, otwiera się strona, która wygląda zupełnie inaczej niż poprzednio (wcześniej w grudniu była opcja Płacę z iPKO, która zawsze działała), ale jest to zaszyfrowana strona banku z dopiskiem "Zgoda na inicjalizację przelewu krajowego", pieniądze są pobierane z konta, ale płatność nie dochodzi do skutku, wracam na Allegro i po około godzinie płatność zostaje odrzucona. Za 2-3 dni dostaje zwrot na konto, no ale za nic nie mogę teraz zapłacić. Nie zmieniałem nic w swojej aplikacji Allegro, problem jest zarówno tam jak i na PC w przeglądarce. Muszę używać innego banku - mBank, który jest obsługiwany przez PayU, tam płatność jest potwierdzona w 2-3 sekundy. Nie wiem dlaczego "Płacę z iPKO" zostało usunięte, ale ten nowy sposób nie działa. Nie ma też opcji w tym banku zmiany na PayU, który też zawsze działał.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Revan17 Zmiana nie powinna mieć wpływu na możliwość realizacji płatności. Czy konsultowałeś ten problem bezpośrednio z bankiem?

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Revan17
#7 Wielbiciel#

@nat_notkwota jest pobierana z konta "od ręki", wiec dowiedziałem się, że to najpewniej problem z przekierowaniem na Allegro i nie mogą nic zrobić, bo nie ma żadnych błędów. Zgłaszałem też problem do pomocy technicznej na Allegro i po kontakcie z operatorem płatności dostałem tylko lakoniczną odpowiedź, że płatność została odrzucona, bez podania powodu. Po dwóch próbach i odrzuceniach, po prostu zapłaciłem z innego konta, ale dziwię się, że nie można płacić przez jeden z największych banków w PL. W grudniu było wszystko ok i zawsze płaciłem przez PayU, nie wiem dlaczego teraz w ogóle nie ma takiej opcji dla PKO BP. Coś musiało się zmienić na samym Allegro, konto mam od kilkunastu lat i nic nie zmieniałem w ustawieniach. Jak płaciłem w grudniu miałem opcję "Płacę z iPKO", a teraz na stronie banku, w wyświetla się tylko "Zaloguj się i skorzystaj z usługi - PayPro zyska możliwość zainicjowania płatności", nie ma zwykłego logowania, ani płacenia przez BLIK, a w grudniu była taka opcja.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Bardzo dużo klientów ma konto w PKO BP jak sam wspominasz w jednym z największych banków w Polsce, myślę że problem leży u ciebie, może w komputerze, przeglądarce, bo gdyby to był problem po stronie Allegro to takich wątków było by tu zatrzęsienie.

oznacz moderatorów

Revan17
#7 Wielbiciel#

Zarówno w aplikacji Allegro jak i na różnych PC, obojętnie jaka przeglądarka, jest to samo od Nowego Roku. Nie ma opcji Płacę z iPKO, tak jakby Allegro zrezygnowało z PayU od stycznia. Co dziwne z innych sklepów korzystałem z Przelewy24 i nie było problemu, tylko płatności inicjowane przez Allegro mi odrzuca.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

To zmień płatność w Allegro Finanse z PayU na przelewy24 i wówczas spróbuj, tam podczas finalizacji zakupu jest mało widoczna opcja zmiany operatora płatności.

oznacz moderatorów

Revan17
#7 Wielbiciel#

W Allegro Finanse, mam tylko dwie opcje "Allegro Pay" i "Moje Ubezpieczenia" z których nie korzystam. Przelewy24 właśnie mi odrzuca, chętnie zmieniłbym na PayU.

oznacz moderatorów