Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie chce zwrócić pieniędzy za zwrot wadliwego towaru. Kupiłem wyświetlacz do telefonu, który chodził ok 1h, został zamontowany.po jakimś czasie ok 1-2h zaczął przerywać i się wylanczac. Wyświetlacz został zwrócony bez uszkodzeń, ze śladami kleju od spodu tylko. Sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy i mówi, że nie ma możliwości weryfikacji, gdyż wyświetlacz jest całkowicie uszkodzony. Co mogę zrobić?
@pawelopatow montował to serwis ? zgłosiłeś reklamację po zamontowaniu ? Zwróciłeś czy złożyłeś reklamację ?
W pierwszej kolejności należało wyświetlacz zareklamować z tytułu niegodności produktu z opisem (nie działa).
Skoro dokonałeś zwrotu to należało odesłać sprzęt w takim stanie w jakim go otrzymałeś (czyli działający) a odesłałeś produkt uszkodzony z śladami po montażu.
Spróbuj otworzyć dyskusję, ale należało towar zareklamować bo w sposób jaki załatwiłeś sprawę to trochę zamknąłeś sobie drogę do zwrotu.
@pawelopatow zasadnicze pytanie - czy montaż odbył się przez podmiot posiadający stosowne uprawnienia ? jeśli ,, tak ,, poproś o opinię i z tym zwróć się do sprzedawcy .
@pawelopatow To teraz jest problem słowo przeciw słowu, ale takie rzeczy się reklamuje a nie zwraca, ale jak zwrot to musi przyjąć, ale może Ci zwrócić np 1zł. wartość odesłanego przedmiotu. Pisanie montaż przez autoryzowany serwis, to po co byłoby kupować na Allegro? załóż dyskusję, tam masz szanse wyjaśnienia sprawy, masz także szanse na rekompensatę od Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@pawelopatow załóż dyskusję ze sprzedającym. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź, będziesz mógł poprosić nas o pomoc.