anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak skutecznie reklamować sprzęt, jeśli sprzedawca (firma) zniknął z allegro?

smalldragon
#1 Nowicjusz#

Kupiłam słuchawki, które po roku zaczęły mieć problem z mikrofonem. Już wtedy rozpoczęłam dyskusję o przedłużającej się dostawie, która została zamknięta. Otrzymałam informację, że dyskusja nie może być wznowiona ze względów technicznych. Teraz widzę, że sprzedający po prostu zniknął. Co radzicie? Słuchawki Plantronics, więc nie jakieś no-name za 20 zł. Jeszcze z rok gwarancji. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Będzie ciężej a szukałeś w Internecie, Masz w zakładce "Moje zakupy" i w ofercie powinien być adres do reklamacji.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Jeśli chcesz reklamować z gwarancji to dane gwaranta są w karcie gwarancyjnej weż się z nim skontaktuj jeśli reklamacja z rękojmi to dane masz w zakładkach od zakupu. Proponuję gwarancję ponieważ rok temu były inne przepisy i musiałabyś wykazać że uszkodzenie wynika z wadliwego produktu i wada istniała w momencie zakupu tylko była ukryta

oznacz moderatorów

smalldragon
#1 Nowicjusz#

Tak, dane mam, ale wygląda na to, że firma przestała istnieć. 

 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@smalldragon po nowemu to dyskusję można przywrócić ale ten zakup był dużo starszy niż ta zmiana regulaminu  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@smalldragon widzę, że napisałaś już do nas zgłoszenie w tej sprawie, więc poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów