Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam słuchawki, które po roku zaczęły mieć problem z mikrofonem. Już wtedy rozpoczęłam dyskusję o przedłużającej się dostawie, która została zamknięta. Otrzymałam informację, że dyskusja nie może być wznowiona ze względów technicznych. Teraz widzę, że sprzedający po prostu zniknął. Co radzicie? Słuchawki Plantronics, więc nie jakieś no-name za 20 zł. Jeszcze z rok gwarancji.
Będzie ciężej a szukałeś w Internecie, Masz w zakładce "Moje zakupy" i w ofercie powinien być adres do reklamacji.
Jeśli chcesz reklamować z gwarancji to dane gwaranta są w karcie gwarancyjnej weż się z nim skontaktuj jeśli reklamacja z rękojmi to dane masz w zakładkach od zakupu. Proponuję gwarancję ponieważ rok temu były inne przepisy i musiałabyś wykazać że uszkodzenie wynika z wadliwego produktu i wada istniała w momencie zakupu tylko była ukryta
Tak, dane mam, ale wygląda na to, że firma przestała istnieć.
@smalldragon po nowemu to dyskusję można przywrócić ale ten zakup był dużo starszy niż ta zmiana regulaminu @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@smalldragon widzę, że napisałaś już do nas zgłoszenie w tej sprawie, więc poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu.