Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie ma mojego zakupu na liście zakupów kupiłem od sprzedawcy o nazwie dość dziwnej <ycdrahylmkgfu9> regały metalowe Metalkas. Na pytanie kiedy otrzymam towar a miałem otrzymać 31.10.2024 r , to sprzedawca mi odpowiedział, że mam czekać. Jak sprawdzić czy nie zostałem oszukany. Otworzyłem też dyskusję ale bez echa czy zostałem skierowany na fałszywą stronę allegro?
Jak otworzyłeś dyskusję, jeśli nie ma zakupu w zakładce "Moje zakupy"?
"ycdrahylmkgfu9" to raczej nie będzie nazwa użytkownika, tylko część adresu e-mail.
@komis-bell Może coś mu spadło na klawiaturę, jak rejestrował konto 😁
Nic to nie dało jest napisane, że niema takiego. A czy znajdę go po numerze referencyjnym, płaciłem Blikiem.
@Client:107029044 To 'chińczyk' i ma zablokowane konto.
Kontynuuj dyskusję i poproś w niej o pomoc Allegro.
Łatwiej by było coś doradzić gdybyś wkleił link - adres oferty.
Sprzedawca nie ma negatywów, ale i nie ma żadnej, choćby jednej zweryfikowanej oceny sprzedaży. Konto ma mniej niż miesiąc. Allegro wpuściło tysiące tych oszustów i tak w kółko Macieju. Konto im blokują, a Ci zakładają kolejne i kolejne.
Allegro chce być globalne. Aplikacja mowę polską zamienia na amerykańską. Oferty z Chin biją na głowę naszych ciułaczy. Kupujący uciekają z portalu. Sprzedający nie mają transakcji.
Portal stał się antypolski.
To znaczy, że mogę nie otrzymać towaru i również zwrot kasy, czy ścigać go przez bank?
@Client:107029044 Towaru najpewniej nie otrzymasz - po prostu kontynuuj dyskusję.
Jeśli sprzedający nie zwróci Ci pieniędzy to dostaniesz możliwość złożenia wniosku o rekompensatę z Allegro Protect.
Chcę kontynuować dyskusję ale jak zaznaczam nie mam odpowiedzi od allegro. A czy znaczy, że mam wystąpić o zwrot gotówki?
@Client:107029044 Jeśli kliknąłeś 'poproś o pomoc Allegro' to po prostu poczekaj aż w dyskusji wypowie się doradca (albo bot).
A jak długo to trwa bo zrobiłem to już dobry tydzień temu.
@Client:107029044 Przez tydzień nikt się nie wypowiedział? Kliknij jeszcze raz.
@Client:107029044 Widzę, że zakup zrealizowałeś na innym koncie, niż to z którego tutaj piszesz oraz nie prowadzisz dyskusji ze sprzedającym. Poprosiłeś nas wczoraj o pomoc przez formularz kontaktowy i Twoje zgłoszenie będzie zaopiekowane przez doradce (na wiadomości odpowiadamy w kolejności ich zgłoszeń). Zaczekaj proszę na odpowiedź doradcy w zgłoszeniu o numerze 46319329.
To znaczy, że mam dwa konta jeżeli to jak mogę je zlokalizować i chciałbym jedno zlikwidować. A za drugą część odpowiedzi dziękuje i czekam.
Pozdrawiam
@Client:107029044 W sprawie odszukania i zamknięcia konta, napisz proszę w wiadomości mailowej - możesz napisać w kontynuacji Twojego zgłoszenia 46319329.