Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
pragnę skontaktować się z obsługą allegro, ale formularze u mnie nie działają
@Client:88801397 Cześć! Kontakt umówisz na https://allegro.pl/pomoc/kontakt. Możesz też opisać swój problem tutaj, na Gadane. 🙂
zoastałem oszukany przez sprzedawcę, opłaciłem zakup i nie dostałem towaru, proszę sprawdzić rozmowy
Jak tak jest jak piszesz to od tego jest dyskusja: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
nie mam zamiaru prowadzić dalszych rozmów z oszustem, proszę wszcząć procedurę odzyskania moich pieniędzy, nie mogę inaczej poinformować obsługi, bo u mnie nie działają inne mozliwości powiadomień, to tyle
albo proszę poinformować obsługę, aby do mnie zadzwonili [edycja] - dziękuję
@Client:88801397
Prośbę o kontakt telefoniczny możesz zgłosić tylko poprzez FORMULARZ KONTAKTOWY.
Czy rozpocząłeś ze sprzedającym dyskusję?
Allegro lokalnie musisz wejść TUTAJ i kliknąć przy danym zakupie zgłoś problem z zamówieniem.
Allegro zwykłe TUTAJ i wybrać zakup z listy.
Witam. Zostałem oszukany przez sprzedawcę, opłaciłem zakup i nie dostałem towaru, 30 stycznia otworzyłem spór ile mam czekać na reakcję z Allegro
@dmark0 Poprosiłam już pracownika Allegro o wypowiedź w tej dyskusji. Nie martw się, pomożemy Ci
zmianie numeru konta . Wpłaciłem już 22.03 kwotę 1.01 zł w celu weryfikacji. Dalej jednak oczekujecie wpłaty tej kwoty , a środki do wypłaty dalej zablokowane . Proszę rozwiązać ten problem bo to nie fajna sytuacja.
@bakero33 Cześć, środki masz na saldzie PayU, czy zleciłeś przelew do PayU, czy tylko do Przelewy24?
Jeśli zleciłeś przelew do PayU, to prześlij potwierdzenie przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Jeśli zleciłeś przelew do Przelewy24, to musisz zlecić drugi przelew do drugiego operatora: PayU
Środki mam na Payu i nie mogę ich wypłacić bo mnie 6 dzień weryfikujecie . Przypominam, wpłaciłem 1,01 zł w celu weryfikacji 22.03
Jeśli zleciłeś przelew do PayU, to prześlij potwierdzenie przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Jeśli zleciłeś przelew do Przelewy24, to musisz zlecić drugi przelew do drugiego operatora: PayU
Środki widnieją na Payu i tam zrobiłem opłatę weryfikacyjną.
@bakero33 W takim razie zgodnie z moimi poprzednimi wiadomościami, prześlij potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego przez formularz. Skontaktujemy się z operatorem PayU i dowiemy, dlaczego weryfikacja trwa tak długo.
Formularz nie działa , potwierdzenie wysłałem na ,, powiadomienia Allegro””
@bakero33 Wiadomość wysłana na alias powiadomień niestety nie dotrze do nas.
Co dokładnie się dzieje z formularzem? Przejdź na stronę https://allegro.pl/pomoc/kontakt, wpisz temat kontaktu (aktywacja konta do wypłat), wybierz sposób kontaktu (wiadomość mejlowa) i dodaj załącznik. Ewentualnie prześlij wiadomość na spolecznosc@allegro.pl i zrobię to dla Ciebie
Wysłałem potwierdzenie na podany mail
@bakero33 Dziękuję 🙂 potwierdzam otrzymanie mejla, ale to jest potwierdzenie przelewu zleconego do Przelewy24 (PayPro), a nie do PayU.
Zleć przelew do PayU: https://allegro.pl/lokalnie/c2c/payouts-settings
Dzięki , to nie dobrze , ze człowiek się spieszy . Pozdrawiam i Wesołych Świat .