Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
sprzedający poprosił o usunięcie negatywnego komentarza ,wysłał prośbę ,ale gdzieś mi zaginęła na poczcie ,i czas minął ... dalej chce usunąć ten komentarz ,tylko nie mogę ani ja ani sprzedający już nic zrobić ,proszę o pomoc
To musisz tu poprosić o usunięcie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
@ewusia301 Poproś o usunięcie tej oceny tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... Po usunięciu będziesz mogła ponownie wystawić zupełnie inny komentarz.
@ewusia301 dziekuję za kontakt z nami. Tak jak napisaliśmy w sprawie nr 20797692 komentarz został usunięty i możesz ocenić transakcję ponownie.
Na przyszłość i dla innych osób, które mogą tu trafić z podobnym problemem. Opcja usunięcia oceny powinna być widoczna również w zakładce Moje zakupy w szczegółach danego zakupu. Chyba, że minęło już 14 dni od wysłania prośby 🙂
dzękuje bardzo za pomoc,to moje pierwsze takie potknięcie ,po prostu sie gdzieś ten mail mi zapodział między inną pocztą ,i minął czas 14dni ,a dyskusja dobiegła do pozytywnego końca
jeszcze raz dziękuje ,ewusia301