Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wystawiłem sprzedającemu bardzo dobrą opinię niestety wystąpiły problemy z kupioną rzeczą i chciałbym ją jakoś zmienić.
@ZibiK30 dobrze, ale odpowiedzi zamieszczane na tym forum są często absurdalne, zarówno z jednej jak i drugiej strony "konfliktu".
@Client:79577720I dobrze byłoby je rozwiązać mają tyle osób do pomocy, które z każdym nowym przypadkiem czegoś się uczą co się przydaje do kolejnych przypadków. Inni czytają wymianę doświadczeń, sugerowanych rozwiązań, przepisów itd mają z tych dyskusji dobry poradnik dla swoich problemów 😉
@ZibiK30 Ja do walki, a ty do pokłonów sprzedawcy, także nieuczciwemu, uległości i poddania się.
nie jestem stronniczy a ilość odpowiedzi po stronie dowodzą tylko o tym iż zwykli klienci są mniej doświadczeni i nie znają tak przepisów jak sprzedawcy stąd więcej błędów u kupujących i często takich gdzie niestety są na przegranej pozycji.
nie jestem stronniczy
Tak, to widać 🙂
Także po tym poście 🙂
@xyz96 to odpisało Allegro:
"Sprzedający powinien wyjaśnić problem. Jeśli będzie potrzebne nasze wsparcie w dyskusji, napisz wiadomość i wezwij nas za pomocą przycisku “poproś o pomoc Allegro”. "
Otworzyli z powrotem dyskusję z sprzedającym i sprzedający w dyskusji pierwsze co napisał to:
"Witam
Sprawa jest rozwiązana
Klient otrzymał informację z autoryzowanego serwisu dotyczące swojego zgłoszenia
Nie mamy podstaw do uznania reklamacji
Pozdrawiam"
W dyskusji wysłałem zdjęcia dotyczące problemu.
@Artox2001 Ty mi opisujesz, co się dzieje w Dyskusji, a miałeś przez wskazany wcześniej link poprosić Allegro o umożliwienie złożenia wniosku o rekompensatę z POK.
Jeżeli Allegro Ci to umożliwi, zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i wypełnij wniosek o rekompensatę.
@xyz96 Czyli mam poprosić Allegro o to żeby zamknęło dyskusje jako nie rozwiązaną ?
Czy jak sorki że tak nie ogarniam ale troszkę się zgubiłem
@Artox2001 Napisałeś na początku, że nie możesz wypełnić wniosku do POK. To Program Ochrony Kupujących. Nie wiem dlaczego nie możesz wypełnić tego wniosku. Otrzymałeś link do kontaktu z Allegro, pod którym możesz poprosić o umożliwienie ubiegania się o rekompensatę z POK. Napisz do Allegro w tej sprawie. Nie proś o zamknięcie żadnej Dyskusji, sam ją zamkniesz jako nierozwiązaną, gdy będziesz mógł wypełnić wniosek o rekompensatę.
Dlaczego nie możesz już teraz wypełnić wniosku do POK??
@xyz96 Właśnie popatrzyłem na emaila i przyszła mi wiadomość od allegro że rozpatrzyli pozytywnie mój wniosek POK i że przyznają mi rekompensatę w wysokości ceny którą zapłaciłem. I teraz już troszkę zgłupiałem bo rozmowy nie zamykałem ani nic tylko to co napisałem do nich.
Teraz nie wiem czy mam czekać a emaila od nich czy odesłać ten telefon gdzieś czy jak?
I przepraszam że tak męczę ale pierwszy raz mi się taka sytuacja przytrafiła 😕
@Artox2001 No więc jeśli otrzymałeś rekompensatę, to w czym masz problem? Przelali Ci już na konto pieniądze? Jeśli nie, to poczekaj, w ciągu kilku dni przeleją. Sprawdź to dokładnie i jeśli będziesz miał pieniądze, wtedy zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną. Nie odpowiadaj już w niej, nic tam nie pisz. Sprzedawca zapewne po wypłacie rekompensaty się do Ciebie odezwie i poprosi o odesłanie telefonu, wtedy napiszesz mu, żeby Ci przelał na konto koszt wysyłki, bo towar wadliwy odsyła się na koszt sprzedawcy. Przeleje Ci - odeślesz mu telefon.
@xyz96 Ostatnie pytanie dla pewności jak zamknąć dyskusję jako nie rozwiązaną.
I naprawdę bardzo a to bardzo dziękuję panu za pomoc 🙂
@Artox2001 Gdy wejdziesz w Dyskusję na pewno znajdziesz tam przycisk "zakończ jako nierozwiązaną". Może być mało widoczny, bo sprzedawcy i Allegro nie lubią takiego zakończenia, ale na pewno jest, dokładnie poszukaj. Jest tam też bardzo dobrze widoczna opcja "zakończ jako rozwiązaną", ale tego nie klikaj.
@xyz96 Mam tylko opcje o złożeniu wniosku, zakończeniu dyskusji (Udało Ci się rozwiązać problem?
@Artox2001 Przypomniało mi się, jako nierozwiązaną możesz zakończyć chyba po 14 dniach - poczekaj, ta opcja się pojawi.
@Artox2001 Ty nie prosisz o zamknięcie dyskusji jak nie rozwiązana, tylko zaznaczasz ją "jako nie rozwiązana", jak jest otwarta, Allegro zachęca do zamknięcia dyskusji.
No dobrze ale w sumie mam jeszcze jeden problem i jeśli by się panu chało mi pomóc był bym bardzo a to bardzo wdzięczny. (opisałem to pod pierwszym komentarzem)
@Artox2001, zgodnie z informacją, którą dostałeś drogą mailową, Twój komentarz został usunięty. Konsultuję się również w sprawie otworzenia Twojej dyskusji ze Sprzedającym. Niebawem wrócę do Ciebie z informacją zwrotną.
Edit:
@Artox2001, Dyskusja została otworzona zgodnie z Twoją prośbą.