Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, kilka tygodni temu zrobiłem pewien zakup. Sprzedawca po 2 dniach zwrócił mi całość pieniędzy z adnotacją, że nie ma produktów na stanie i nie może ich wysłać. Tylko, że 15 min później wystawił ten sam produkt tylko drożej. Nieuczciwe zachowanie, ale postanowiłem, że nie będę odpowiadał repetą na jego cwaniackie zachowanie i nie wystawię mu negatywnego komentarza. Zignoruję go.
Zakup wisiał nadal na liście zakupów ze statusem "zakup opłacony". Ukryłem go dzisiaj, ale wciąż w zakładce "Oceń sprzedawcę" pojawia mi się on do oceny. Nie widzę nigdzie przycisku do tego, aby nie oceniać tego zakupu. A może jest tylko go nie widzę? Da się go jakoś usunąć z tej listy do oceny, ale bez wystawiania komentarza z oceną?
Pozdrawiam,
Robert 🙂
@RobertB1992 nie usuniesz , ,zignoruj to ,,😁