Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kupiłem buty 2 lipca,nie dotarły,nie zostały nadane ponieważ sprzedający miał kwarantannę a gdy zadzwoniłem powiedział mi,że "działa" w tym temacie i o mnie nie zapomni. W jaki sposób mogę odzyskać środki? Sprzedawca posiada 99 %(sklep) także nie jest to a raczej nie wydaje się być szemrana sprawa nie mniej nie wiem co robić. Pozdrawiam
@Client:47515989 jak chcesz nadal buty to niech Ci wyślę. Jeżeli nie chcesz odstąp lub anuluj zakup i niech Ci zwróci pieniądze.
Jeżeli będziesz mieć jakiś problem otwórz dyskusje.
Zacznij od rozwiązania umowy, zrób zwrot tu: jeżeli to zrobisz otwórz dyskusję i zażądaj zwrotu środków, oczywiście jak będą problemy: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Sytuacje losowe się zdarzają i jeśli nadal chcesz te buty to niech ci je prześle .Skoro sprzedawca nie ma złych referencji to wygląda na to że nie miał złych zamiarów .Allegro w swoim regulaminie nie przewidziało utrudnień związanych z covidem jak i innymi chorobami przez co sprzedawcy tracą na ocenach za niewywiązywanie się z terminów dostaw. Czasem jednak między stronami można dojść do porozumienia .Gdybyś już nie był butami zainteresowany to rób jak ci radzi powyżej @LEW433
@Client:47515989 Nie dzwoń do niego, tylko jeśli czas dostawy podany w aukcji minął, wyślij mu mailem odstąpienie od umowy ze względu na niedotrzymanie terminu dostawy. Powołaj się na art. 5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty. Nie musisz rezygnować bez podania przyczyny, ponieważ to sprzedawca nie może wywiązać się z umowy. Jeżeli pieniędzy nie zwróci, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej ponownie poinformuj o rezygnacji i upomnij się o pieniądze, a po 24 godzinach poproś tam o wsparcie pracownika Allegro, który zobowiąże sprzedawcę do rozwiązania problemu zgodnie z zasadami.
@Client:47515989
Pamiętaj, że odstępując od umowy "ze względu na niedotrzymanie terminu dostawy" z Art 531(1) powinieneś się z nim zapoznać i zauważyć, że §2 daje Ci taką możliwość dopiero po uprzednim wyznaczeniu Sprzedającemu dodatkowego terminu i jego bezskutecznym upływie.
Zdecydowanie wygodniej i bez angażowania się w niepotrzebne komplikacje jest w tym przypadku wybrać odstąpienie / rezygnację bez podania przyczyny.
Jak chcesz nadal te buty zadzwoń albo napisz do sprzedawcy i ustalcie termin kiedy może zrealizować Twoje zamówienie.