Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupiłem produkt, ale nie pasował do mnie. Zwróciłem to. Otrzymałem kod i zaniosłem go do paczkomatu. Kilka dni później sprzedawca zadzwonił do mnie i powiedział, że otrzymał coś innego, a nie to, co kupuję. Teraz nie mam ani towarów, ani pieniędzy. Wysłałem dokładnie to, co kupiłem
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
6 gru 2021 12:02 2RP9/2021
@Client:60087596 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem i domagaj się zwrotu pieniędzy. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
@Client:60087596 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
NUMER ZAMÓWIENIA
@Client:60087596 Dziękuję, jeśli nie możesz dojść do porozumienia ze Sprzedającym w sprawie tego zamówienia, rozpocznij proszę dyskusję tak jak radzi xyz. Wowczas Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić naszego pracownika o pomoc.
Kupiłem i zwrócił pokrywkę do lodówki. Do sprzedający trafiły sweterki. Te sweterki sprzedający zwrócił kurierowi Inpost. Gdzie to jest pokrywkę? Nie wiem