anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak uzyskać zwrot pieniędzy

Client:60087596
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Kupiłem produkt, ale nie pasował do mnie. Zwróciłem to. Otrzymałem kod i zaniosłem go do paczkomatu. Kilka dni później sprzedawca zadzwonił do mnie i powiedział, że otrzymał coś innego, a nie to, co kupuję. Teraz nie mam ani towarów, ani pieniędzy. Wysłałem dokładnie to, co kupiłem
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
6 gru 2021 12:02 2RP9/2021

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:60087596 Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim zgłoś problem i domagaj się zwrotu pieniędzy. Po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro. 

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60087596 Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:60087596
#7 Wielbiciel#

NUMER ZAMÓWIENIA

7d0b6771-5147-11ec-a969-6dad18b3f4f8
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:60087596 Dziękuję, jeśli nie możesz dojść do porozumienia ze Sprzedającym w sprawie tego zamówienia, rozpocznij proszę dyskusję tak jak radzi xyz. Wowczas Sprzedający będzie miał 24 godziny na odniesienie się do sprawy, a jeśli tego nie zrobi, będziesz mógł poprosić naszego pracownika o pomoc. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:60087596
#7 Wielbiciel#

Kupiłem i zwrócił pokrywkę do lodówki. Do sprzedający trafiły sweterki. Te sweterki sprzedający zwrócił kurierowi Inpost. Gdzie to jest pokrywkę? Nie wiem

oznacz moderatorów