anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z otwarciem paczkomatu.

Client:90192395
#7 Wielbiciel#

Otrzymalem powiadomienie ze przesylka znajduje sie w paczkomacie.Niestety pomimo wielokrotnych prob nie moge otrzymac mojej paczki (otrzymuje informacje o bledzie) Ja wykluczam swoja pomylke.Co mam w tej sytuacji zrobic?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:90192395 Zgłoś reklamację sprzedawcy. To on odpowiada za udostępnione przez siebie metody dostawy. Jeśli nie da się odebrać przesyłki, wróci ona do sprzedającego, wtedy możesz się domagać ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu całej wpłaty. 

oznacz moderatorów

Client:47295977
#11 Animator#

@Client:90192395  Najprościej będzie zadzwonić na infolinię InPostu i dopytać.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jaki paczkomat? InPostu czy inny? ale kod odbioru masz w sms, na mailu i w "Moje zakupy", jesteś pewien że odbierasz z prawidłowego paczkomatu, wielokrotnie były tu taki pomyłki.😐 Pamiętaj że za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedający więc możesz skontaktować się z nim i wyjaśnić.

oznacz moderatorów