Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymalem powiadomienie ze przesylka znajduje sie w paczkomacie.Niestety pomimo wielokrotnych prob nie moge otrzymac mojej paczki (otrzymuje informacje o bledzie) Ja wykluczam swoja pomylke.Co mam w tej sytuacji zrobic?
@Client:90192395 Zgłoś reklamację sprzedawcy. To on odpowiada za udostępnione przez siebie metody dostawy. Jeśli nie da się odebrać przesyłki, wróci ona do sprzedającego, wtedy możesz się domagać ponownej, skutecznej dostawy bez żadnych dopłat lub zwrotu całej wpłaty.
@Client:90192395 Najprościej będzie zadzwonić na infolinię InPostu i dopytać.
Jaki paczkomat? InPostu czy inny? ale kod odbioru masz w sms, na mailu i w "Moje zakupy", jesteś pewien że odbierasz z prawidłowego paczkomatu, wielokrotnie były tu taki pomyłki.😐 Pamiętaj że za towar do momentu odbioru odpowiada sprzedający więc możesz skontaktować się z nim i wyjaśnić.