Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po zapoznaniu się ze wpisami kupujących nie wygląda to zbyt zachęcająco. Sam miałem ok 10 lat temu sytuację kiedy zamiast laptopa Apple jakiś "dowcipniś" wysłał mi stary monitor Samsunga. Sprawę udało się załatwić przez prokuraturę i policję. Trwało to ok. pół roku. Sprzedający znalazł się w więzieniu bo oszukał wiele osób. Niestety bez jakiegokolwiek zaangażowania czy drobnej choćby pomocy ze strony Allegro.
Zastanawiam się nad zakupem sprzętu o wartości ok 11 tyś ale mam pewne obawy bo, sądząc po wpisach, Allegro zamiast gwarantować zwrot kwoty gwarantowanej zdaje się robi wszystko, jak już dojdzie do takiej sytuacji, by się wykręcić z tych deklaracji i zostawia kupującego z problemem. Nie wygląda to dobrze. Poza tym ten brak bezpośredniego kontaktu telefonicznego wygląda jakby Allegro lekceważyło poszkodowanych kupujących.
@witold_mi jeśli otrzymasz produkt niezgodny z opisem lub coś innego, niż zamawiałeś, to możesz skorzystać z dyskusji oraz w ostateczności złożyć wniosek o Allegro Protect. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie, więc nie jestem w stanie teraz odpowiedzieć czy na pewno otrzymasz rekompensatę. Natomiast Allegro gwarantuje bezpieczne zakupu i to się nie zmienia.
Zakupy na odległość organizowane przez odpowiedzialną i godną zaufania platformę powinny nie budzić żadnych wątpliwości, że ta platforma w sytuacji gdy zamówisz jakikolwiek towar (zwłaszcza dużej wartości) i otrzymasz przysłowiową cegłę, zrobi w tempie ekspresowym wszystko by poszkodowany otrzymał rekompensatę. Inaczej zapewnienia o zakupie gwarantowanym są tylko czczą gadaniną albo chwytem reklamowym lub też lepem na naiwnych.
Jeżeli piszesz, że " możesz skorzystać z dyskusji oraz w ostateczności złożyć wniosek o Allegro Protect. Każdy wniosek jest rozpatrywany indywidualnie, więc nie jestem w stanie teraz odpowiedzieć czy na pewno otrzymasz rekompensatę." - to nie potrafię, oddalony murem kiepskiej komunikacji" uwierzyć choćby tylko w waszą dobrą wolę. Musi widać jeszcze dużo wody upłynąć byście zrozumieli na czym polega zdobycie zaufania i prawdziwa, uczciwa ochrona kupującego.
Mnie raczej trudno jest uwierzyć w waszą determinację, by dać kupującemu komfort bezpiecznego zakupu na waszej platformie. Po prostu wam nie wierzę.
Dlatego, przykro mi to przyznać, ale nauczony smutnym doświadczeniem sprzed lat, napewno planowanego zakupu nie zrealizuję na platformie Allegro.
@witold_mi nikt nie słyszał o tak wysokiej wypłacie z AP, choć może się zdarzyła. Ale już ok. 5 tys. to było wyzwanie. Do tego AP jest uznaniowe, więc to taka protekcyjna loteria.