Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Sprzedający nie odebrał zwrotu przesyłki. Żeby wysłać ponownie paczkę muszę wygenerować nowy kod zwrotu, czy mogę skorzystać z tego otrzymanego przy pierwszym nadaniu?
Nie rozumiem - dlaczego nie odebrał i dlaczego masz wysłać ponownie. Opisz szerzej problem!
Nie odebrał, bo nie chciał zwrócić pieniędzy. Ostatecznie zgodził się na zwrot ale nie odebrał bo twierdzi, że nie wiedział, że paczka została nadana.
A to prywatny sprzedajacy czy firma?
Prywatny.
To musisz z nim dokładnie uzgodnić wszystko w sprawie zwrotu i musisz sobie sam załatwić odesłanie, np na stronie InPostu.
Ale moje pytanie dotyczy kodu zwrotu. Czy jeśli paczka nie została odebrana przez sprzedającego, a kod jest nadal aktywny, to czy mogę dokonać zwrotu na ten sam kod?
Oczywiście że nie. 2x ten sam?
Ok. Dzięki.