anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wrócic ponownie przesyłkę nieodebraną przez sprzedającego?

bartosz001
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Sprzedający nie odebrał zwrotu przesyłki. Żeby wysłać ponownie paczkę muszę wygenerować nowy kod zwrotu, czy mogę skorzystać z tego otrzymanego przy pierwszym nadaniu?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

Nie rozumiem - dlaczego nie odebrał i dlaczego masz wysłać ponownie. Opisz szerzej problem!

oznacz moderatorów

bartosz001
#2 Obserwator#

Nie odebrał, bo nie chciał zwrócić pieniędzy. Ostatecznie zgodził się na zwrot ale nie odebrał bo twierdzi, że nie wiedział, że paczka została nadana.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A to prywatny sprzedajacy czy firma?

oznacz moderatorów

bartosz001
#2 Obserwator#

Prywatny.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To musisz z nim dokładnie uzgodnić wszystko w sprawie zwrotu i musisz sobie sam załatwić odesłanie, np na stronie InPostu.

oznacz moderatorów

bartosz001
#2 Obserwator#

Ale moje pytanie dotyczy kodu zwrotu. Czy jeśli  paczka nie została odebrana przez sprzedającego, a kod jest nadal aktywny, to czy mogę dokonać zwrotu na ten sam kod?

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Oczywiście że nie. 2x ten sam?

oznacz moderatorów

bartosz001
#2 Obserwator#

Ok. Dzięki.

oznacz moderatorów