Jak wrócic ponownie przesyłkę nieodebraną przez sprzedającego?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Sprzedający nie odebrał zwrotu przesyłki. Żeby wysłać ponownie paczkę muszę wygenerować nowy kod zwrotu, czy mogę skorzystać z tego otrzymanego przy pierwszym nadaniu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie rozumiem - dlaczego nie odebrał i dlaczego masz wysłać ponownie. Opisz szerzej problem!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie odebrał, bo nie chciał zwrócić pieniędzy. Ostatecznie zgodził się na zwrot ale nie odebrał bo twierdzi, że nie wiedział, że paczka została nadana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A to prywatny sprzedajacy czy firma?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prywatny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To musisz z nim dokładnie uzgodnić wszystko w sprawie zwrotu i musisz sobie sam załatwić odesłanie, np na stronie InPostu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ale moje pytanie dotyczy kodu zwrotu. Czy jeśli paczka nie została odebrana przez sprzedającego, a kod jest nadal aktywny, to czy mogę dokonać zwrotu na ten sam kod?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście że nie. 2x ten sam?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok. Dzięki.