Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dokonałem zakupu (1 grudnia) z którego przed wysłaniem produktu zrezygnowałem z uwagi na negatywne opinie znalezione w Internecie, transakcja to: 3aa94fa0-9097-11ee-86c2-4b48978cde9d
w poniedziałek (4 grudnia) sprzedający oświadczył, że o 8:30 dokonał zwrotu przez Allegro, założyłem dyskusję, ponieważ środki nie trafiły do zwrotu z uwagi na brak środków na jego saldzie (stan na 5 grudnia), ponownie sprzedający zapewniał mnie, że w środę (6 grudnia) o godz. 8:15 dokonał zwrotu przez co z uwagi, że dziś ponownie nie dostałem maila dołączyłem Allegro do rozmowy.
Od Allegro dostałem automatyczną wiadomość: „Zwrot pieniędzy przez Allegro nie jest możliwy. Proszę, by Kupujący podał w Dyskusji dane do przelewu. Sprzedającego proszę, aby załączył potwierdzenie, że zwrócił pieniądze Kupującemu
Moje pytania są następujące: 1. Ile czasu ma sprzedający na załączenie potwierdzenia przelewu zwrotnego? 2. kiedy będzie możliwość dokonania zwrotu przez Allegro z tytułu Allegro Protect? 3. Co jeśli oszukanych jest więcej i jakie działania podejmuje Allegro by ograniczyć taki proceder?
@Client:47201212 Odpowiadając na Twoje pytania po kolei:
1. Sprzedający powinien zrobić to jak najszybciej, ale jeśli pracownik w dyskusji nie wyznaczył konkretnej daty, nie ma ram czasowych, kiedy musi to zrobić.
2. Wniosek do Allegro Protect możesz złożyć od 14 dnia dnia po zakupie.
3. Monitorujemy i kontrolujemy wszystkie transakcje na Allegro, więc jeśli wiarygodność sprzedającego budzi jakiekolwiek wątpliwości jego konto jest blokowane do czasu wyjaśnienia sytuacji.