anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygląda algorytm postępowania w zwrocie przy braku współpracy przez Sprzedającego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:47201212
#8 Zapaleniec#

Witam. Dokonałem zakupu (1 grudnia) z którego przed wysłaniem produktu zrezygnowałem z uwagi na negatywne opinie znalezione w Internecie, transakcja to: 3aa94fa0-9097-11ee-86c2-4b48978cde9d

w poniedziałek (4 grudnia) sprzedający oświadczył, że o 8:30 dokonał zwrotu przez Allegro, założyłem dyskusję, ponieważ środki nie trafiły do zwrotu z uwagi na brak środków na jego saldzie (stan na 5 grudnia), ponownie sprzedający zapewniał mnie, że w środę (6 grudnia) o godz. 8:15 dokonał zwrotu przez co z uwagi, że dziś ponownie nie dostałem maila dołączyłem Allegro do rozmowy.

 

Od Allegro dostałem automatyczną wiadomość: „Zwrot pieniędzy przez Allegro nie jest możliwy. Proszę, by Kupujący podał w Dyskusji dane do przelewu. Sprzedającego proszę, aby załączył potwierdzenie, że zwrócił pieniądze Kupującemu

Moje pytania są następujące: 1. Ile czasu ma sprzedający na załączenie potwierdzenia przelewu zwrotnego? 2. kiedy będzie możliwość dokonania zwrotu przez Allegro z tytułu Allegro Protect? 3. Co jeśli oszukanych jest więcej i jakie działania podejmuje Allegro by ograniczyć taki proceder? 

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47201212 Odpowiadając na Twoje pytania po kolei:

1. Sprzedający powinien zrobić to jak najszybciej, ale jeśli pracownik w dyskusji nie wyznaczył konkretnej daty, nie ma ram czasowych, kiedy musi to zrobić. 

2. Wniosek do Allegro Protect możesz złożyć od 14 dnia dnia po zakupie. 

3. Monitorujemy i kontrolujemy wszystkie transakcje na Allegro, więc jeśli wiarygodność sprzedającego budzi jakiekolwiek wątpliwości jego konto jest blokowane do czasu wyjaśnienia sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów