anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygląda algorytm postępowania w zwrocie przy braku współpracy przez Sprzedającego?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:47201212
#8 Zapaleniec#

Witam. Dokonałem zakupu (1 grudnia) z którego przed wysłaniem produktu zrezygnowałem z uwagi na negatywne opinie znalezione w Internecie, transakcja to: 3aa94fa0-9097-11ee-86c2-4b48978cde9d

w poniedziałek (4 grudnia) sprzedający oświadczył, że o 8:30 dokonał zwrotu przez Allegro, założyłem dyskusję, ponieważ środki nie trafiły do zwrotu z uwagi na brak środków na jego saldzie (stan na 5 grudnia), ponownie sprzedający zapewniał mnie, że w środę (6 grudnia) o godz. 8:15 dokonał zwrotu przez co z uwagi, że dziś ponownie nie dostałem maila dołączyłem Allegro do rozmowy.

 

Od Allegro dostałem automatyczną wiadomość: „Zwrot pieniędzy przez Allegro nie jest możliwy. Proszę, by Kupujący podał w Dyskusji dane do przelewu. Sprzedającego proszę, aby załączył potwierdzenie, że zwrócił pieniądze Kupującemu

Moje pytania są następujące: 1. Ile czasu ma sprzedający na załączenie potwierdzenia przelewu zwrotnego? 2. kiedy będzie możliwość dokonania zwrotu przez Allegro z tytułu Allegro Protect? 3. Co jeśli oszukanych jest więcej i jakie działania podejmuje Allegro by ograniczyć taki proceder? 

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47201212 Odpowiadając na Twoje pytania po kolei:

1. Sprzedający powinien zrobić to jak najszybciej, ale jeśli pracownik w dyskusji nie wyznaczył konkretnej daty, nie ma ram czasowych, kiedy musi to zrobić. 

2. Wniosek do Allegro Protect możesz złożyć od 14 dnia dnia po zakupie. 

3. Monitorujemy i kontrolujemy wszystkie transakcje na Allegro, więc jeśli wiarygodność sprzedającego budzi jakiekolwiek wątpliwości jego konto jest blokowane do czasu wyjaśnienia sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów