Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Możesz ją odrzucić, tylko uzasadnisz z jakiego powodu odrzucasz, pamiętaj że musisz rozpatrzyć w ciągu 14dni.
@auto-czesci9 Żadnej reklamacji nie musisz uznać, ale możesz to zrobić na podstawie opisu wad, zdjęć itp. Jeśli kupujący nie chce odesłać towaru, możesz reklamację odrzucić, ale weź pod uwag, że on założy spór, poprosi o pomoc Allegro i może skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, a to może (nie musi) być dla Ciebie sporym problemem.
@auto-czesci9 to w Twojej gestii leży uznanie lub odrzucenie reklamacji . Jeśli wymagasz odesłania produktu to możesz odrzucić . Ważne ! o odrzuceniu lub uznaniu reklanmacji musisz klienta poinformować w obowiązującym terminie .Nieodesłanie produktu możesz potraktować jako powód do odrzucenia .
@auto-czesci9 Nie musisz. Licz się tylko z tym. że "kupujący" może Ci wystawic negatyw, otworzyć dyskusję. Możesz warunkować rozpatrzenie reklamacji odesłaniem przedmiotu. Jak otrzymasz zwrot to sprawdź zawartość w obecności kuriera.
Niestety, xyz i Lew mają rację - nie można nie rozpatrzeć reklamacji, nawet bez odesłania towaru. Reklamację trzeba odrzucić w ciągu 14 dni od jej złożenia, jeśli towar nie wrócił, a z opisu i zdjęć nie wynika konieczność jej uwzględnienia.
Warto poinformować kupującego, że odrzucenie reklamacji nie jest ostateczne i decyzja zostanie zweryfikowana po otrzymaniu towaru z powrotem.
To (delikatnie mówiąc) bardzo mało prawdopodobne, żeby Allegro wypłaciło rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących i nałożyło na sprzedawcę ograniczenia w sytuacji, kiedy klient nie odesłał reklamowanego towaru.
@Kasiulki2 Tak, masz całkowita rację. Trochę źle sformułowałem wypowiedź. Jest tak jak napisałaś.