anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygląda zwrot wadliwego towaru gdy otrzymałem właściwy drugą przesyłką?

MAMY ROZWIĄZANIE!
mehhto
#7 Wielbiciel#

Zamówiłem 2 produkty z nadrukiem i jeden z nich był miał błąd. Napisałem do sprzedawcy o problemie i tu fajnie, sprzedawca wykonał poprawkę i wysłał już dobry produkt i poprosił o odesłanie wadliwego gdy już odbiorę poprawiony. I tu moje pytanie jak wygląda odesłanie takiego towaru, gdy już odebrałem towar zgodny z zamówieniem? Jest do tego jakaś procedura, czy Smart coś tu ułatwia?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

@mehhto jeśli nie minęło 14 dni od czasu , gdy odebrałeś pierwszą paczkę możesz skorzystać ze zwrotu w ramach smart , ale nie musisz , sprzedawca powinien pokryć koszty zwrotu .

oznacz moderatorów
Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

Koszty zwrotu są po stronie sprzedającego. Jego wina, jego problem.

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@mehhto zwrot możesz zgłosić z zakładki Moje zakupy, po przejściu do szczegółów danego zamówienia, na dole strony będzie widoczna opcja Zwróć zakup. W tej sekcji zobaczysz wszystkie informacje na temat opcji zwrotu zamówienia. 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Tak Smart ułatwia ale zwrot dobrego zakupu a nie uszkodzonego albo niezgodnego z ofertą, a to w zasadzie reklamcja, ale może odesłać tu wygenerować kod zwrotu jak nie minęło 14dni: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów