Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wygenerowalam kupon przy zakupie.anulowalam zakup.che kupić ponownie , ale kupon nie podpina się ponownie.poprzednia transakcja trzyma kupon
@Client:50530465 Cześć. Anulowane zamówienia mają rozpoczęty proces płatności - dlatego nie możesz wykorzystać kuponu. Zgłosiłam tę sprawę, proszę Cię jednak o chwilę cierpliwości. Wrócę tutaj i dam znać, kiedy będziesz już mogła dokonać zakupu z kuponem.
@ko_alka No właśnie - było tu już kilka dni temu podobne wyjaśnienie osoby z moderacji. Po anulowaniu zakupu, kiedy transakcja jest uznana za niebyłą, bo odstąpiono od umowy, kupon nie wraca. To bardzo dziwne. Napisano wtedy, że kupon wróci dopiero po dodatkowym anulowaniu płatności. To wprowadza w błąd kupujących i stanowi znaczące utrudnienie. Tym bardzie, że po anulowaniu zakupu płatności powtórzyć nie można, więc po co dodatkowo anulować płatność?
robić w takim razie?
@xyz96 Na to składa się wiele czynników. Czasami płatność po anulowanym zamówieniu jest już w trakcie procesowania przez Operatora. Kupon wraca na konto dopiero po anulowaniu tej płatności przez Operatora. Twoja uwaga jest oczywiście słuszna i pracujemy nad udoskonaleniem tego rozwiązania.
@ko_alka Nie, kupon wraca na konto po anulowaniu zakupu przez klienta lub po zwrocie wpłaty przez sprzedawcę, o ile sprzedawca wpłatę otrzymał.
Kupon wrócił zaraz po interwencji ze strony moderatora
Dziękuję za.pomoc 🙂
Czy mogę prosić o pomoc w podobnej sprawie?
@Client:39236908 O jakie zamówienie dokładnie chodzi?
Zrobiłam zamówienia i wpisałam do niego kupon rabatowy po czym je anulowałam, ale jeszcze nie dostałam zwrotu kuponu. Ile to może potrwać?
Mogę też podać numer zamówienia jeśli się przyda
@Client:39236908 Tak, poproszę numer tego zamówienia.
NUMER ZAMÓWIENIA 21bd4930-7a57-11ed-bb77-111db591f524
@Client:39236908 Dziękuję. 🙂 Płatność za to zamówienie została anulowana. Kupon odnowi się na Twoim koncie w ciągu 24 godzin 🙂
Dziękuję bardzo za pomoc
Witam, mam identyczny problem - anulowałem zamówienie, które tylko częściowo było opłacone tj przez kupon (reszta dopłata). Kupon nadal nie wrócił, zamówienie:
708b69a0-abd2-11ed-854c-cf90fb4b8bd4
Uprzejmie proszę o pomoc w tej sprawie 😕
@Twoj-Sezon Cześć. 🙂 Anulowałam dla Ciebie płatność, kupon odnowi się maksymalnie w ciągu 24 godzin. 🙂
Dzień dobry. Z powodu jakiegoś błędu nie mogłem dokonać wpłaty za pośrednictwem Przelewy24 . Napisałem do sprzedawcy i zapewne wystawi przedmioty jeszcze raz, a ja będę mógł ponowić płatność. Niestety wykorzystałem kupon w tym anulowanych zamówieniu i chciałbym go odzyskać, żeby móc z niego skorzystać jeszcze raz przy transakcji dotyczącej tych samych rzeczy.
Numer anulowanego zamówienia: 088cc4e0-ad9c-11ed-8321-f535198b0508
Dzień dobry!
Ten sam problem mam z zamówieniem
81981c90-b543-11ee-9785-e1318688de4d
Proszę o pomoc.