![Client:50530465 Client:50530465](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wygenerowalam kupon przy zakupie.anulowalam zakup.che kupić ponownie , ale kupon nie podpina się ponownie.poprzednia transakcja trzyma kupon
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:50530465 Cześć. Anulowane zamówienia mają rozpoczęty proces płatności - dlatego nie możesz wykorzystać kuponu. Zgłosiłam tę sprawę, proszę Cię jednak o chwilę cierpliwości. Wrócę tutaj i dam znać, kiedy będziesz już mogła dokonać zakupu z kuponem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka No właśnie - było tu już kilka dni temu podobne wyjaśnienie osoby z moderacji. Po anulowaniu zakupu, kiedy transakcja jest uznana za niebyłą, bo odstąpiono od umowy, kupon nie wraca. To bardzo dziwne. Napisano wtedy, że kupon wróci dopiero po dodatkowym anulowaniu płatności. To wprowadza w błąd kupujących i stanowi znaczące utrudnienie. Tym bardzie, że po anulowaniu zakupu płatności powtórzyć nie można, więc po co dodatkowo anulować płatność?
![Client:50530465 Client:50530465](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
robić w takim razie?
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Na to składa się wiele czynników. Czasami płatność po anulowanym zamówieniu jest już w trakcie procesowania przez Operatora. Kupon wraca na konto dopiero po anulowaniu tej płatności przez Operatora. Twoja uwaga jest oczywiście słuszna i pracujemy nad udoskonaleniem tego rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ko_alka Nie, kupon wraca na konto po anulowaniu zakupu przez klienta lub po zwrocie wpłaty przez sprzedawcę, o ile sprzedawca wpłatę otrzymał.
![Client:50530465 Client:50530465](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupon wrócił zaraz po interwencji ze strony moderatora
![Client:50530465 Client:50530465](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za.pomoc 🙂
![Client:39236908 Client:39236908](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy mogę prosić o pomoc w podobnej sprawie?
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39236908 O jakie zamówienie dokładnie chodzi?
Moderatorka
![Client:39236908 Client:39236908](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobiłam zamówienia i wpisałam do niego kupon rabatowy po czym je anulowałam, ale jeszcze nie dostałam zwrotu kuponu. Ile to może potrwać?
![Client:39236908 Client:39236908](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mogę też podać numer zamówienia jeśli się przyda
![Moderatorka Moderatorka](/i/rank_icons/moderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39236908 Tak, poproszę numer tego zamówienia.
Moderatorka
![Client:39236908 Client:39236908](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
NUMER ZAMÓWIENIA 21bd4930-7a57-11ed-bb77-111db591f524
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:39236908 Dziękuję. 🙂 Płatność za to zamówienie została anulowana. Kupon odnowi się na Twoim koncie w ciągu 24 godzin 🙂
![Client:39236908 Client:39236908](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję bardzo za pomoc
![Twoj-Sezon Twoj-Sezon](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, mam identyczny problem - anulowałem zamówienie, które tylko częściowo było opłacone tj przez kupon (reszta dopłata). Kupon nadal nie wrócił, zamówienie:
708b69a0-abd2-11ed-854c-cf90fb4b8bd4
Uprzejmie proszę o pomoc w tej sprawie 😕
![Była Moderatorka Była Moderatorka](/html/@4114C8E035C70B3FF00E7C077C354BB8/assets/exmoderator.gif)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Twoj-Sezon Cześć. 🙂 Anulowałam dla Ciebie płatność, kupon odnowi się maksymalnie w ciągu 24 godzin. 🙂
![drops89 drops89](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Z powodu jakiegoś błędu nie mogłem dokonać wpłaty za pośrednictwem Przelewy24 . Napisałem do sprzedawcy i zapewne wystawi przedmioty jeszcze raz, a ja będę mógł ponowić płatność. Niestety wykorzystałem kupon w tym anulowanych zamówieniu i chciałbym go odzyskać, żeby móc z niego skorzystać jeszcze raz przy transakcji dotyczącej tych samych rzeczy.
Numer anulowanego zamówienia: 088cc4e0-ad9c-11ed-8321-f535198b0508
![andrzej360 andrzej360](https://spolecznosc.allegro.pl/html/assets/Jestem_Tu_Nowy.jpg)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry!
Ten sam problem mam z zamówieniem
81981c90-b543-11ee-9785-e1318688de4d
Proszę o pomoc.
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »