anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wykorzystać kupon po anulowanym zamówieniu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:50530465
#8 Zapaleniec#

Wygenerowalam kupon przy zakupie.anulowalam zakup.che kupić ponownie , ale kupon nie podpina się ponownie.poprzednia transakcja trzyma kupon

 

oznacz moderatorów
36 ODPOWIEDZI 36
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:50530465 Cześć. Anulowane zamówienia mają rozpoczęty proces płatności - dlatego nie możesz wykorzystać kuponu. Zgłosiłam tę sprawę, proszę Cię jednak o chwilę cierpliwości. Wrócę tutaj i dam znać, kiedy będziesz już mogła dokonać zakupu z kuponem. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@ko_alka No właśnie - było tu już kilka dni temu podobne wyjaśnienie osoby z moderacji. Po anulowaniu zakupu, kiedy transakcja jest uznana za niebyłą, bo odstąpiono od umowy, kupon nie wraca. To bardzo dziwne. Napisano wtedy, że kupon wróci dopiero po dodatkowym anulowaniu płatności. To wprowadza w błąd kupujących i stanowi znaczące utrudnienie. Tym bardzie, że po anulowaniu zakupu płatności powtórzyć nie można, więc po co dodatkowo anulować płatność?

oznacz moderatorów
Client:50530465
#8 Zapaleniec#

robić w takim razie?

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@xyz96 Na to składa się wiele czynników. Czasami płatność po anulowanym zamówieniu jest już w trakcie procesowania przez Operatora. Kupon wraca na konto dopiero po anulowaniu tej płatności przez Operatora. Twoja uwaga jest oczywiście słuszna i pracujemy nad udoskonaleniem tego rozwiązania. 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@ko_alka Nie, kupon wraca na konto po anulowaniu zakupu przez klienta lub po zwrocie wpłaty przez sprzedawcę, o ile sprzedawca wpłatę otrzymał.

oznacz moderatorów
Client:50530465
#8 Zapaleniec#

Kupon wrócił zaraz po interwencji ze strony moderatora

 

 

oznacz moderatorów
Client:50530465
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za.pomoc 🙂

oznacz moderatorów
Client:39236908
#8 Zapaleniec#

Czy mogę prosić o pomoc w podobnej sprawie?

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39236908 O jakie zamówienie dokładnie chodzi?

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:39236908
#8 Zapaleniec#

Zrobiłam zamówienia i wpisałam do niego kupon rabatowy po czym je anulowałam, ale jeszcze nie dostałam zwrotu kuponu. Ile to może potrwać? 

 

oznacz moderatorów
Client:39236908
#8 Zapaleniec#

Mogę też podać numer zamówienia jeśli się przyda 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:39236908 Tak, poproszę numer tego zamówienia. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:39236908
#8 Zapaleniec#

NUMER ZAMÓWIENIA 21bd4930-7a57-11ed-bb77-111db591f524

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:39236908 Dziękuję. 🙂 Płatność za to zamówienie została anulowana. Kupon odnowi się na Twoim koncie w ciągu 24 godzin 🙂 

oznacz moderatorów
Client:39236908
#8 Zapaleniec#

Dziękuję bardzo za pomoc 

oznacz moderatorów
Twoj-Sezon
#7 Wielbiciel#

Witam, mam identyczny problem - anulowałem zamówienie, które tylko częściowo było opłacone tj przez kupon (reszta dopłata). Kupon nadal nie wrócił, zamówienie: 
708b69a0-abd2-11ed-854c-cf90fb4b8bd4

Uprzejmie proszę o pomoc w tej sprawie 😕

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Twoj-Sezon Cześć. 🙂 Anulowałam dla Ciebie płatność, kupon odnowi się maksymalnie w ciągu 24 godzin. 🙂 

oznacz moderatorów
drops89
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry. Z powodu jakiegoś błędu nie mogłem dokonać wpłaty za pośrednictwem Przelewy24 . Napisałem do sprzedawcy i zapewne wystawi przedmioty jeszcze raz, a ja będę mógł ponowić płatność. Niestety wykorzystałem kupon w tym anulowanych zamówieniu i chciałbym go odzyskać, żeby móc z niego skorzystać jeszcze raz przy transakcji dotyczącej tych samych rzeczy.  

Numer anulowanego zamówienia: 088cc4e0-ad9c-11ed-8321-f535198b0508

oznacz moderatorów
andrzej360
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry!

Ten sam problem mam z zamówieniem

81981c90-b543-11ee-9785-e1318688de4d

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów