anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak wystawić ocenę sprzedającemu bez zakładania zbędnej dyskusji?

maraga61
#9 Pomysłodawca#

zamierzam wystawić negatywną opinię sprzedającemu, który spóźnił się z dostawą zakupionego towaru o całe 10 dni, bez słowa uprzedzenia. formularz oceny nie pozwala na zamieszczenie negatywnej oceny wymagając założenia dyskusji, by dać szansę sprzedawcy. Tyle że moje zastrzeżenie dotyczy nieterminowej dostawy, a takiego wątku nawet nie ma w rozwijanej liście tematów dyskusji, abstrahując od faktu, że dyskusja tu nic nie da. Co w takiej sytuacji zrobić, by jednak ocenę wystawić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg#

@maraga61 ale późno wysłał czy przewoźnik się nie spieszył? A nie można pominąć sugestii o dyskusji?

oznacz moderatorów

maraga61
#9 Pomysłodawca#

@Client:44052296  napisał(a):

@maraga61ale późno wysłał czy przewoźnik się nie spieszył? A nie można pominąć sugestii o dyskusji?


pozno wysłał... no właśnie nie można pominąć...

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#12 Orędownik#

@maraga61 właśnie kwestia czy to opóźnienie wynikło z winy sprzedawcy czy przewoźnika ?

oznacz moderatorów

maraga61
#9 Pomysłodawca#

sprzedawcy. inaczej nie miałabym pretensji do niego. a terminowość dostawy była ważna obiektywnie.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Obniż gwiazdki, nie musisz się wówczas nikomu tłumaczyć, jak opiszesz to dużo sprzedających straszy sądem.

oznacz moderatorów

musashi2007
#13 Ambasador#

@maraga61 Daj mu szansę w dyskusji. Może się wytłumaczy i przeprosi.
W końcu święta tuż tuż :))).

oznacz moderatorów

maraga61
#9 Pomysłodawca#

jasne, tyle tylko że jego produkty byly niezbędne do realizacji terminowego zadania, musiałam szukać innych rozwiązań, nie wywiązałam się rzetelnie wobec mojego klienta :(.

oznacz moderatorów