Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
zamierzam wystawić negatywną opinię sprzedającemu, który spóźnił się z dostawą zakupionego towaru o całe 10 dni, bez słowa uprzedzenia. formularz oceny nie pozwala na zamieszczenie negatywnej oceny wymagając założenia dyskusji, by dać szansę sprzedawcy. Tyle że moje zastrzeżenie dotyczy nieterminowej dostawy, a takiego wątku nawet nie ma w rozwijanej liście tematów dyskusji, abstrahując od faktu, że dyskusja tu nic nie da. Co w takiej sytuacji zrobić, by jednak ocenę wystawić?
@maraga61 ale późno wysłał czy przewoźnik się nie spieszył? A nie można pominąć sugestii o dyskusji?
@Client:44052296 napisał(a):@maraga61ale późno wysłał czy przewoźnik się nie spieszył? A nie można pominąć sugestii o dyskusji?
pozno wysłał... no właśnie nie można pominąć...
@maraga61 właśnie kwestia czy to opóźnienie wynikło z winy sprzedawcy czy przewoźnika ?
sprzedawcy. inaczej nie miałabym pretensji do niego. a terminowość dostawy była ważna obiektywnie.
Obniż gwiazdki, nie musisz się wówczas nikomu tłumaczyć, jak opiszesz to dużo sprzedających straszy sądem.
@maraga61 Daj mu szansę w dyskusji. Może się wytłumaczy i przeprosi.
W końcu święta tuż tuż :))).
jasne, tyle tylko że jego produkty byly niezbędne do realizacji terminowego zadania, musiałam szukać innych rozwiązań, nie wywiązałam się rzetelnie wobec mojego klienta :(.