Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Kupiłam produkt, który chce reklamować i zaczyna się problem, bo żeby mieć darmowy zwrot na Smart muszę złożyć reklamację przez allegro, jednak nigdzie nie mam "pola" złóż reklamację... A pole "zwrot" jest niedostępne, bo czas na zwrot minął... Jak to zrobić?
@ewcia_i_miro nie ma , ale możesz użyć przycisku ,, zwróć zakup ,, i zaznaczyć odpowiedni powód . Poinformuj również sprzedawcę wiadomością e-mail o wykrytych wadach produktu .
Halo "A pole "zwrot" jest niedostępne, bo czas na zwrot minął..." więc nie bardzo 😛
Wyślij na swój koszt, po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji sprzedający zwróci ci koszt wysyłki do niego.
Reklamacje odsyła się do sprzedawcy na własny koszt dokumentując go. Jeśli sprzedawca zechce może wysłać swój transport po towar np kuriera w przypadku uznania reklamacji sprzedawca oddaje koszt wysyłki towaru na podstawie potwierdzenia wysyłki przez kupującego
@ewcia_i_miro Reklamacje składasz w każdy możliwy sposób, napisz tu a sprzedajacy otrzyma wiadomość, umówisz się ze sprzedającym czy odesłać czy inny sposób ją rozpatrzy: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
Jestem w kontakcie ze sprzedającym. Wiadomość od niego jaką dostałam -
"Jeżeli zgłosi Pani zwrot przez Allegro i opisze uszkodzenie, będziemy tę paczkę traktować jako reklamację, a Pani będzie miała darmowa wysyłkę."
Więc pytam jak...
Gdyby nie minęło 14 dni i funkcja zwrot była by dostępna to nie ma problemu, daje reklamacja albo wady ukryte i jest ok, ale jej nie ma.
Wyślę zdjęcia z wadą i zobaczymy...
@ewcia_i_miro reklamację możesz złożyć w dowolnej formie, jeśli minęło 14 dni, więc formularz jest niedostępny, przesłanie zgłoszenia w wiadomości e-mail lub przez Centrum wiadomości również będzie się liczyć jako reklamacja.
Czyli wysyłka na mój koszt i sprzedający może zwrócić koszty dostawy...
Dziękuję za odpowiedź
@ewcia_i_miro jak rozpatrzy na twoją korzyść to ma taki obowiązek
Po rozpatrzeniu zwraca.
@ewcia_i_miro bo zwrot miał na celu zwrot konsumencki 14 dni i tyle jest ważny, a że allegro wepchnęło w to reklamacja @la_nika jak widzisz w prowadza w błąd 😞
Reklamacje możesz składać do 2 lat, napisz w dyskusji że składasz reklamację z tytułu rękojmi i spytaj się na jaki adres i czy masz odsyłać produkt, odsyłasz na swój koszt a po znanej reklamacji sprzedawca musi CI oddać za odesłanie !!! na rozpatrzenie reklamacji na 14 dni 🙂