Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@DamianW37 Ale to musisz napisać do swojego sprzedawcy, a nie tutaj, na forum. Dane kontaktowe sprzedawcy masz w mailu po zakupie lub w zakładce Moje zakupy.
Poza tym czas na rękojmię już minął. Okres rękojmi trwa 2 lata, chyba że wadę zauważyłeś jeszcze w okresie rękojmi, bo na zgłoszenie wady masz 12 miesięcy od jej zauważenia. Gdybyś dostrzegł wadę tuż przed zakończeniem 2-letniego okresu rękojmi, możesz złożyć reklamację nawet rok później.
sprzedawca uporczywie odmawia uznania rekojmy bo mineły dwa ale wade zauwazylem przed okrem dwunastomiesiecy i napotykam na beto ze strony sprzedajacegp dlatego pisze na forum
@DamianW37 W takiej sytuacji sprzedawca nie może nie uznać reklamacji tylko dlatego, że złożyłeś ją po upływie 2-letniego okresu rękojmi. Liczy się data stwierdzenia wady + 12 miesięcy na złożenie reklamacji. Sprzedawca może jednak reklamację odrzucić z innego powodu. Jeżeli wada produktu jest ewidentna, wyraźnie widoczna, odrzucenie może być bezpodstawne. Poproś o pomoc w tej sprawie Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat. Możesz też zgłosić się do najbliższego rzecznika konsumentów.
Dziękuje tak zrobie.