Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem telefon w styczniu 2021 i przestał prawidłowo działać, Reklamowałem ale sprzedający po ok 2 tyg odesłał i nie naprawił. Teraz sprzedający proponuje abym kolejny raz wysłał telefon. Chcę aby wymienił na nowy lub zwrócił pieniądze. Sprzedajacy poinformował ze dawał 6 miesiecy gwarancji na nowy telefon. Co w tej sytuacji mogę zrobić.
@cebratr Złóż pisemną reklamację na podstawie RĘKOJMI, nie na podstawie gwarancji. Przy rękojmi, jeśli towar był już naprawiany, możesz odstąpić od umowy na podstawie art. 560 Kc i zażądać zwrotu wpłaty, o ile wada jest istotna. Rękojmia dla rzeczy nowych trwa 2 lata, dla używanych minimum rok. Ponadto przyjmuje się, że wada lub jej przyczyna wykryta w ciągu 1 roku tkwiła w produkcie od początku.
Poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma ponaglenie.
Oczywiście że rękojmia: 😉https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/