Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam rozpoczęta dyskusję że sprzedającym zakupiłem u niego hulajnogę zepsuła się sprzedawca naprawił złożyłem wniosek allegro protect ale został odrzucony bo hulajnoge naprawiono,teraz hulajnoga zepsuła się znowu i już nie chce naprawy tylko.zwrotu pieniądzy ale kupujący robi problemy,i próbuje poraz drugi złożyć wniosek allegro protect ale nie mogę bo piszą że ju raz złożyłem proszę o pomóc.
@28355727 działam w Twojej sprawie, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
Mam pytanie wysłałem odpowiedź 19.05 i cały czas czekam na e-mail od allegro jaki to jest czas oczekiwania?
@28355727 Wnioski rozpatrujemy w ciągu 2-4 dni roboczych.
Dziękuję za info
Jak nie dostanę odpowiedzi to będę pisał znowu do was
Witam niestety od 20 nie dostałem odpowiedzi od was a cały czas czekam z popsutą hulajnogą i czekam na odzyskanie pieniędzy z allegro protect dziś jest 24 i niestety nie dotrzymuje cię terminu na odpowiedź 2-4 dni
Kiedyś było 30dni ale rozpatrywali w 7dni a 2-3 dni pisze że dla Smarta, z nimi nigdy nie wiadomo.
@28355727 nie mam dostępu do tej korespondencji, ale otrzymałam informację 23 maja, że jesteśmy z Tobą w kontakcie i napisałeś, że szukasz serwisu. Jeśli coś się zmieniło, napisz proszę koniecznie ponownie w tej samej korespondencji e-mailowej.
Tak szukam ale jak będę miał już odpowiedź z serwisu w jaki sposób dostanę zwrot pieniędzy
@28355727 wtedy prześlij proszę decyzję z serwisu w korespondencji, którą już prowadzisz, dotyczy ona wniosku o rekompensatę z Allegro Protect, więc w zależności od ustaleń, otrzymasz zwrot (lub jego część) w ten sposób, w ramach wniosku Allegro Protect.
witam a za ekspertyzę przelejecie mi prędzej pieniądze bo za tydzień będzie decyzja z serwisu ale za nią trzeba zapłacić a ja z własnej kieszeni nie będę jeszcze płacił stąd moje pytanie.pozdrawiam
@28355727 Zadaj to pytanie w korespondencji dotyczącej Allegro Protect — my nie zajmujemy się takimi decyzjami.
Ok dzięki za info już napisałem
@28355727 przyjdzie ci samemu zapłacić i potem dochodzić roszczeń więc obowiązkowo weź fakturę
@28355727 Także możesz zamówić rozmowę z konsultantem:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b...
@28355727 otrzymałeś od nas wiadomość w poprzednim wniosku o Allegro Protect, odpisz proszę na nią 🙂
Gdzie mam odpisać w e-mailu?czy na allegro?i gdzie jest ten . wniosek
Wchodzę na allegro protect i jest napisane że wszystkie wnioski do tego produktu zostały złożone i noc nie mogę zrobić
@28355727 Mail tak pisze moderatorka, więc szukaj na poczcie.