anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jak zablokować nękającego sprzedawcę?

VanFanClub
#9 Pomysłodawca#

Miesiąc temu kupiłem na Allegro ładowarkę do (rzekomo) Realme 6s. Według tytułu aukcji była do tego modelu telefonu, wedle zdjęć posiadała kabel łączący koskę z telefonem, wedle opisu posiadała interfejs USB-C czyli taki jaki gniazdko znajduje się w tym telefonie. Z paczkomatu odebraliśmy samą standardową kostkę, bez kabla, bez interfejsu umożliwiającego ładowanie Realme 6s. Wystawiłem komentarz negatywny, dokładnie opisując problem i sytuację. Dokupiłem kabel i korzystam. Sprzedający zażądał wyjaśnień i takowe otrzymał, następnie zażądał zdjęć kabla, który dokupiłem oraz linku do oferty. Wyjaśniłem, że kupiłem go stacjonarnie. wskazałem w którym sklepie, podałem cenę (26zł). Ponieważ już kwestia dokupionego kabla nie powinna obchodzić sprzedawcę zażądałem zaprzestania dalszej korespondencji. Sprzedający zignorował moje żądanie i pytał dalej m.in. o numer mojego konta - celem dokonania rzekomej wpłaty (zwrotu części kosztów ładowarki), o którą nie prosiłem. Stwierdziłem, że nie zależy mi na tym i jeśli  jemu zależy - może dokonać spłaty poprzez płatności Allegro. Zażądałem natomiast zaprzestania dalszej korespondencji uznając ją za nękanie. Zagroziłem poinformowaniem administracji serwisu o nękaniu. Nie zrażony tym sprzedający nęka mnie dalej wezwaniami do odpowiedzi na pytania, na które odpowiedź już  uzyskał. Przy moim braku odpowiedzi jest kolejne żądanie. Sprawę zgłosiłem już raz tutaj ale została usunięta. Problem natomiast pozostał. Dziś odebrałem kolejne ponaglenie do udzielenia odpowiedzi, której już udzieliłem. Jak zablokować tego sprzedawcę?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

nie odpowiadaj , znudzi mu się i przestanie 😁

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

Chyba nie bardzo się da... Otwórz dyskusję z opisem, ze czujesz się nękany, może to uspokoi sprzedawcę. Jeśli czujesz się zagrożony to policja

Negatyw dla sprzedawcy jest bardzo dotkliwy finansowo, więc pewnie stara się rozwiązać problem jak tylko potrafi. Nie każdy jest mistrzem dyplomacji

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

MrMarco punkcik dla Ciebie .

VanFanClub czasami trzeba dać drugiemu człowiekowi szansę , może nie miał złych intencji .

 

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

@mdrogeria 😉

Dokładnie tak. Pewnie sprzedawca chce się zrehabilitować za błąd

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

MrMarco ale.. dobrymi chęciami piekło jest wybrukowane . 

Kiedyś zaglądam w swoje oceny i widzę czerwoną łapkę , produkt cieszący się bardzo dobrą opinią jak i wzięciem . Dzwonię grzecznie i pytam ... Panienka z .... odpowiada ,że jej się wydaje iż produkt jest nie oryginalny . Zaproponowałem podjazd kuriera po odbiór i szybki zwrot gotówki i wyobraź sobie co slyszę w sluchawce cyt ,, nie... zostawię sobie ,ale jak pan chce możemy się dogadać ,,

Podziękowałem za propozycję i się rozłączyłem .

oznacz moderatorów

VanFanClub
#9 Pomysłodawca#

Sprzedawca wielokrotnie proszony o zaprzestanie dalej nęka. Jaka rehabilitacja? Jak bym mógł, to za nękanie wystawiłbym mu drugiego negatywa. A co do rehabilitacji, to na innych aukcjach dalej wprowadza kupujących w błąd pisząc, że uchwyt jest da Audi, na innej aukcji ten sam uchwyt jest do BMW, ładowarka raz jest do Iphona, innym razem do OppO, na kolejnej aukcji do Realme, a to wciąż ten sam standardowy Baseus. 

oznacz moderatorów

MrMarco
#13 Ambasador#

A skąd wiesz, że uchwyt nie jest do Audi, albo ładowarka nie jest zgodna z OppO?

oznacz moderatorów

VanFanClub
#9 Pomysłodawca#

Wiem, że uchwyt nie jest do tych samochodów, bo inny klient wystawił za to sprzedającemu "negatywa". Ładowarka nie jest do Oppo, Realme ani Iphona  - jest podany jej model i producent (Baseus) rozwiewa wątpliwości.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VanFanClub Prześlij plik z niechcianą korespondencją przez ten formularz. Nasi pracownicy sprawdzą czy możemy pomóc w tej sprawie.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

VanFanClub
#9 Pomysłodawca#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  Dziś po raz pierwszy, a obawiam się że nie ostatni, sprzedający wysłał mi sms z treścią nękającego komunikatu - żądając odpowiedzi na zadane pytanie. Prośba o zaprzestanie nękania nie działa, zgłosiłem gdzie Pani podała i nic. Ignorowanie nakręca sprzedawcę - pisze w centrum wiadomości i sms. Co będzie następne? Będzie mi wybijał szyby pod adresem podanym na Allegro?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@VanFanClub Niestety mamy ograniczone możliwości działania w takim przypadku. Sugeruję rozważenie możliwości zgłoszenia tej sprawy na policję, jeśli czujesz się zagrożony.

   Natalia
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Napisałeś publicznie "Nie polecam"

ty kupiłeś produkt a nie prawo do jego oceny

@VanFanClub szkalujesz sprzedawcę, a nawet nie złożyłeś reklamacji

lub nie odstąpiłeś od umowy

Mimo, że byłeś poinformowany przed zakupem o takiej możliwości

Sprzedawca uznał twój komentarz jako reklamacje i chce wyjaśnień,

ba nawet proponuje rozwiązanie problemu (zwrot gotówki)

ma prawo, żądać usunięcia treści, które uważa, że go obrażają

dopóki publicznie prezentujesz roszczenie - sprzedawca ma prawo się pytać

---------------------------------------------------------------------------------------------

sprzedaż/zakup na allegro to nie teleturniej z ocenami

@3tel_GSM2 napisał to wulgarnie

@MrMarco i @mdrogeria grzecznie

po drugiej stronie jest człowiek i to ciężko pracujący

ty tego jak widać nie widzisz

oznacz moderatorów

VanFanClub
#9 Pomysłodawca#

Osoba, która kupuje produkt wystawia ocenę sprzedawcy oraz ocenia produkt. Mam takie prawo, bo jest ono fundamentem zasad Allegro. Nie inter4esuje mnie co zrozumiał, a czego nie zrozumiał sprzedawca. Gdybym chciał zwrotu - uczynił bym zwrot. Gdybym chciał obniżki - poprosiłbym o obniżkę. Jeśli kupuję ładowarkę dla 80 letniej matki, bo ktoś jej w pociągu ukradł oryginalną, jeśli na aukcji widzę, że jest to ładowarka z kablem, do Realme 6s - czyli z interfejsem usb-c, i taki jest też opis akcji, a matka 300km ode mnie odbiera z paczkomatu samą kostkę, to mogę jej jedynie wskazać gdzie dokupić kabel, a sprzedającemu wystawić stosowny komentarz. Nie składam reklamacji bo reklamacja przysługuje na towar, a nie na sprzedawcę który opisuje co innego niż wysyła. 

oznacz moderatorów

Client:39437616
#9 Pomysłodawca#

Nie tłumacz się, prosta sprawa, kupiłeś na aukcji, która wprowadziła cię w błąd, wystawiłeś negatywa. Sprzedawca w dość nieudolny sposób chciał cię przeprosić i naprawić szkodę jak mniemam. Napisałeś mu co myślisz a on to zignorował bo nie potrafi przyznać się, że spaprał aukcję. Proste, zgodne z regulaminem. Oby zrozumiał upomnienie od Allegro, że skoro klient nie chce więcej pisać to wymuszanie tego nic nie da.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Taka stara matka to mogła zapomnieć o ładowarce w pociągu, a nie od razu że ktoś jej ukradł. 

Najlepiej oskarżać innych, ale karma wraca.

oznacz moderatorów