Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro - może w końcu posłuchacie klientów i dołożycie w końcu coraz bardziej potrzebną funkcję?
Kupiłem towar w pewnej firmie, towar okazał się kiepski i uległ zniszczeniu. Firma jednak była chińska więc co do reklamacji - to najpierw chcieli, żebym sobie naprawił a oni zwrócą koszty, po moim sprzeciwie stwierdzili, że zwrócą pieniądze, ale zaczęli się targować, że zwrócą mniej. Po interwencji Allegro dostałem zwrot i sprawa byłaby zakończona. Ale teraz dostaję od nich wiadomości, żebym usunął negatywną opinię, bo pracownik zostanie zwolniony (wersja na litość) lub też mam sobie wybrać mały prezent i przyślą mi za darmo (przekupstwo). I to wszystko jakimś kiepskim translatorem tłumaczone.
Mam dość takich wiadomości, ale nie mogę dodać ich ani do czarnej listy ani zablokować. Dlaczego? Może czas już naprawić ten system, bo od LAT już ludzie was o to proszą?
@Funky888 Oceniłeś towar ( ocena produktu) czy sprzedajecego? Czy oceniłeś towar w ocenie sprzedającego?
ps. Naprawdę kupujesz z Chin? To czego się spodziewasz?
Oceniłem i towar, i sprzedającego.
Przyznam, że przypadkiem kupiłem - nie sprawdziłem, kto sprzedaje, ale założyłem, że jak jest Smart, to nie z Chin. I się pomyliłem.
Niestety w filtrach wyszukiwania bardzo często brakuje filtra blokującego sprzedaż spoza Polski.
@Funky888 masz prawo do subiektywnej opinii. Przykro mi, że otrzymujesz męczące wiadomości, jeśli uważasz, że jest to nękanie, możesz to zgłosić za pomocą tego formularza.
Dziękuję za Twoją sugestię dotyczącą blokowania wiadomości, przekazałam ją do odpowiedniego zespołu.