Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu wystawiłam negatywny komentarz sprzedającemu, który nagminnie wysyłał paczki ze zniszczonymi rzeczami i brakami. Sprzedawca w odwecie mnie zablokował na swych obydwu kontach, kiedy się zorientowałam wystawiłam zaległe komentarze za aukcje, które moim zdaniem nie zasłużyły na negatyw ponieważ część rzeczy była ok, ani na pozytyw ponieważ część rzeczy była zniszczona i niezgodna z opisem. Nie mam czasu na zabawę z odsyłaniem a rzeczy były tanie więc wolałam wyrzucić i nie wystawić komentarza wcale. Jednak po nieczystym i chamskim zagraniu sprzedawcy wystawiłam 3 zaległe jako negatyw, gdyż zachowanie sprzedawcy jest naganne i przechyliło szalę na ewinendny negatyw. Teraz sprzedawca mnie nęka, mimo że wyraźnie komunikuję, że sobie już nie życzę. Kilkukrotnie pisałam, że nie usunę negatywnych komentarzy i nie życzę sobie więcej nachalnych wiadomości,a sprzedawca i tak wypisuje, odwraca kota ogonem, kłamie, że nie zablokował mnie na drugim koncie mimo że nie mogłam licytować bo byłam zablokowana i wyświetlał mi się o tym komunikat. Nie chcę mieć kontaktu już z tym sprzedającym, nie chcę żeby do mnie ciągle pisał, jak mogę te wiadomości zablokować? Przypomnę, że wyraźne wiadomości, żeby przestał do mnie pisać nie odnoszą skutku i sprzedawca dalej mnie nęka a każda jedna jego wiadomość jest głupsza, kłamliwa i denerwująca. Sprzedawca może zablokować kupującego - dlaczego w drugą stronę tak nie można?
@DorotaNowak109 możliwości wysyłania wiadomości nie zablokuje w obie strony.
@DorotaNowak109 przez allegromail/centrum wiadomości pisze? Zgłoś to jako spam do Allegro.
@DorotaNowak109 Jeśli otrzymujesz niechciane wiadomości, zgłoś nam ten problem przez formularz. Postaramy się pomóc.
@nat_not Natalio, Dorota Nowak kłamie.
Towar wadliwy, uszkodzony należy zgłosić sprzedawcy i go w ramach reklamacji odesłać.
Pani Dorota uznała jednak, że szkoda czasu, by pofatygować się na pocztę czy do paczkomatu, więc wadliwy towar wyrzuciła.
Jaki był przebieg zdarzeń, nie dowiemy się na 100%, bo trzeba by było wysłuchać obu stron transakcji.
Uważam, że prośby sprzedawcy o usunięcie komentarzy negatywnych wynikają z utraty statusu SS i lub SMART, lecz są także krzywdzące, co wpływa na Jego wynik sprzedaży.
Uważam, że tak być nie powinno.
Warto się przyjrzeć tej użytkowniczce.
Och jaka jestem nieporadna.... Ahhh żale mam.
Złośliwie wystawia trzy negatywne komentarze bo nachalnie kupuje u sprzedawcy, od którego kupione rzeczy lądują w śmietniku.
Czy po za tymi anomaliami wszytko okej, chyba nie.
Czy poza byciem trolem wszystko ok? Chyba nie
@DorotaNowak109 Chyba nie 🙂
Coś w Twoim Poście się nie zgadza ?
Skoro grzecznie kupowałaś, dostawałaś towar wadliwy i go wyrzucałaś to z jakiego powodu sprzedawca Cię zablokował ?
Skoro za każdym razem kupowałaś i przychodził uszkodzony wadliwy towar to po co kolejne zakupy ?
Możesz na spokojnie napisać prawdę ? Nie spotkałem sprzedawcy który blokuje bez powodu lojalnego klienta robiącego systematycznie zakupy 😉
@DorotaNowak109 Zamiast przyznać się do winy, wyzywasz użytkowników od trolli.
Przeczytaj sobie ustawę konsumencką. Tam jest wyraźnie napisane, co należy zrobić z towarem, wadliwym i uszkodzonym.
Wyrzuciłaś go do kosza, zamiast reklamować, więc nie miej pretensji do sprzedawcy.
Zachowujesz się bynajmniej nie na miejscu, a kiedy sprzedawca, który ma Ciebie powyżej dziurek w nosie zablokował Ci konto i prosi o usunięcie krzywdzących komentarzy, Ty piszesz, że spamuje 🤦
To, na co sprzedawca pracuje bardzo długo, Ty zniweczyłaś w jednej chwili, lecz nie pracujesz w handlu, więc nigdy nie zrozumiesz ludzi pracujących w handlu.
Współczuję każdemu sprzedawcy, któremu stajesz na drodze.
Kłamiesz do tego i kręcisz.
Jaki był przebieg zdarzeń, nie dowiemy się na 100%, bo trzeba by było wysłuchać obu stron transakcji. Kłamiesz do tego i kręcisz. Wiola A teraz sama oceniasz, nie robi się tak.🤗
A skąd ty znasz takie rzeczy?😁
@DorotaNowak109 Jeśli towar jest wadliwy podlega reklamacji. Nie reklamowałaś towaru, dlaczego więc wystawiłaś negatywny komentarz, zamiast sprawę wyjaśnić?
Sprzedawca najwidoczniej nie miał już ochoty na transakcje z Tobą, stąd ta blokada.
Usiłuje, jak widać bezskutecznie prosić Cię o usunięcie komentarzy, bo na status SS i lub SMART mozolnie pracuje. Taki komentarz niweczy jego ciężką pracę w jednej chwili.
Zresztą popracuj w handlu, gdzie jest spora konkurencja, to zobaczysz i sama się przekonasz, że to nie bułka z masłem.
@Wioletta2701 tyle że pierw była blokada potem wystawiła negatywy w odwecie za blokadę, coś mi tu nie pasi lub nie wszystko napisała 😉
@kostas11 Sami nie wiemy, co było najpierw. Tu wiele rzeczy nie pasi.
Sądzę jednak, że Paniusia kupiła towar, który był w niskiej cenie. Część, która miała wady wyrzuciła do kosza, bo nie chciało się ruszyć 4 literek na pocztę czy do paczkomatu, a upust swojej złości wyładowała w komentarzach.
Sprzedawca w odwecie mnie zablokował na swych obydwu kontach, kiedy się zorientowałam wystawiłam zaległe komentarze za aukcje, które moim zdaniem nie zasłużyły na negatyw ponieważ część rzeczy była ok
@kostas11 Kobita kręci i to ostro.
Biedna @DorotaNowak109 . Kupuje kilka razy z rzędu u tego samego sprzedawcy, pomimo wadliwego (rzekomo) otrzymywanego za każdym razem towaru. Po co nastepny zakup, skoro poprzedni był zły ? "wystawiłam zaległe komentarze za aukcje, które moim zdaniem nie zasłużyły na negatyw" Sama pisze, że negatywy były wystawione "po złości"
Niestety Allegro raczej nie usunie "negatywów" zasłaniając się regulaminem, który stawia tą "kupującą" na piedestale