Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję zalogować się na telefonie. Nie pokazują się żadne obrazki do weryfikacji.
Czyściłam już historię wyszukiwania, cookies.
Na komputerze loguję się normalnie.
Pozdarwiam
Kasia
NIE MOGĘ SIĘ ZALOGOWAĆ DO KONTA FIRMOWEGO. WYSKAKUJE ZABEZPIECZENIE CAPTCHA. JAK TO WYŁĄCZYĆ
już wiem:) Należy na koncie logując się na komputerze wylogować daną komórkę a potem ponownie się na nie zalogować.
Pozdrawiam
@iotparts dziękuję za informację zwrotną! 🙂 Przesłałam tą sprawę na konsultację i właśnie dostałam odpowiedź, że widzą, że już udało Ci się zalogować, cieszę się, że problem rozwiązany. Pozdrawiam!
Czyli dział techniczny naprawia problem tylko dla jednego urzytkownika zamiast to zrobić globalnie... porażka.. mam ten sam problem na wszystkich urzadzeniach i znam kilka osób które mają to samo od tygodnia więc problem jest po stronie allegro...
@AlicjaPCM Nie, problem nie dotyczy wszystkich użytkowników Allegro. Jeśli rzeczywiście występują takie problemy to dotyczą pojedynczych kont i niekoniecznie są spowodowane przez błędy naszego systemu. W sytuacji gdy taki komunikat pojawia się na Twoim ekranie podczas logowania przez kilka tygodni, bardzo proszę o wiadomość wraz ze zrzutami Twojego ekranu przez ten formularz. Postaramy się pomóc, ale potrzebujemy od Ciebie więcej informacji.
Nie ma potrzeby wklejania tutaj tych samych zdjęć tych samych błędów. Problem jest ten sam jaki opisuje "iotparts". Prosi o wpisanie captcha a nigdzie się ono nie wyświetla. Mam dodane urządzenia jako zaufane i mimo to nie mogę się na nie zalogować. Pomogła zmiana hasła ale tylko na jednym urządzeniu. Na innym już nowe hasło nie pomaga znowu chce captche. I tak w kółko to samo od tygodnia.
@AlicjaPCM Na jakim urządzeniu nie udało Ci się zalogować?
Na dwóch telefonach i laptopie. Ale ok sam sobie rozwiązałem tymczasowo problem logując się poprzez hasło SMS zobaczymy na jak długo to zadziała. Najlepsze jest to że mam wyłączone logowanie dwuetapowe a mimo to trzeba było użyć SMS.
Półtora roku od zgłoszenia problemu, a allegro przy logowaniu dalej domaga się wypełnienia nieistniejącej capychy, tłumacząc to tym że błąd przecież nie nie występuje u wszystkich użytkowników. Gratuluje XD
A rozwiązanie polegające na wylogowaniu wszystkich urządzeń z przeglądarki na PC, u mnie nie naprawia problemu
co to znaczy wylogowac daną komórkę
Nie mogę się zalogować przez netpocket do allegro, prosi o rozwiązanie logowania przez captche. Na aplikacji konto zalogowane mam normalnie.
Jak to naprawić ?
Były już takie problemy, poczytaj może coś ci pomoże: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/jak-zalogowa%C4%87-si%C4%99-na-allegro-gd...
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/captcha/td-p/64698
Witam!
Mam problem, mianowicie od pewnego czasu wyskakuje mi aby zrobić capcha, zaczyna być to irytujące gdy człowiek coś wstawia na Allegro, bo trzeba od nowa później pisać i dodawać zdjęcia.
Dodam że cookies i wszystko wyczyszczone. Przeglądarka wymieniona i sprawdzane na innych urządzeniach.
Internet też odpada że jest zły, bo ostatnio u sąsiada wystawiałem, a ma on z Play, ja z Orange.
Wstawiając na telefonie z aplikacji jest ok. Problem występuje tylko w przeglądarce na komputerze. Sprawdzane na Chrome, operze, Firefox i tej nowej standardowej w Win10 (ta która jest następcą internet explorera)
PC czyściłem ręcznie i kilkoma programami typu CC.
Z góry dzięki za pomoc.
@Kerim1987 zgłosiłam Twój problem zespołowi technicznemu, wrócę do Ciebie, gdy otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
@Kerim1987 otrzymałam odpowiedź, że na telefonie i komputerze korzystasz z tej samej sieci, dlatego najbardziej prawdopodobną przyczyną jest to, że na komputerze coś blokuje prawidłowe ładowanie części serwisu. Może na to wpłynąć np. jakiś dodatek do blokowania reklam w przeglądarce lub inna aplikacja, która blokuje reklamy.
Dzięki za odpowiedź!
Przetestuję to przez najbliższe tygodnie choć dziwne jest to że do tej pory, jak i od kilku dni nie mam z tym problemu mimo używania adblocka i wifi tej samej:)
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam
Próbuję się zalogować z drugiego komputera i mimo podania prawidłowego hasła komputer nie loguje się, a zamiast tego pod polem hasła dostaję na czerwono informację " Wymagane jest rozwiązanie captchy". O co chodzi ?
Pozdrawiam
Mam to samo, nie potrafię się zalogować, prosi o captcha a obrazka nie ma. Sprawdzałem na różnych przeglądarkach bez dodatków blokujących reklamy i bez powodzenia. Proszę o pomoc. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@_pajdek_, załączysz tu zrzut ekranu obrazujący ten problem? Poproszę dział techniczny o weryfikację. 🙂