Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co mogę zrobić, jeśli sprzedawca mi zaczyna grozić sądem i oskarża mnie o oszustwo.
@Client:98572120, nie chciałabym zaburzać wątku dyskusją nie na temat. W przypadku wypowiedzi, które według Ciebie naruszają nasz regulamin, możesz wciąż korzystać z opcji "Zgłoś nieodpowiednią zawartość". Weryfikujemy każde zgłoszenie od Was i jeśli uważamy, że jest to konieczne, podejmujemy odpowiednie kroki.
Dokładnie tak. Chyba pierwszy raz osoba z moderacji tak otwarcie dała do zrozumienia, że opowiada się po jeden ze stron.
@xyz96, @Client:98572120 - nikt z moderacji nie jest zainteresowany opowiadaniem się po żadnej ze stron.
Zależy nam na rozwiązaniu zgłaszanych na Gadane problemów przy jednoczesnym przestrzeganiu przez użytkowników Regulaminu Społeczności. Nie doszukiwałabym się w naszych działaniach ukrytych motywów, choć oczywiście - możecie to robić.
@mr_oma Tutaj nie ma sensu niczego pisać. Już zniknął post, w którym @Client:98572120 wspomniał, że jednak sama zaburzyłaś wątek i dokładnie określił, w jaki sposób. Teraz powinnaś usunąć też moje posty, bo sprzedawca @Knowhere już Ci na to zwrócił uwagę. Zobacz też, ile już otrzymałaś punktów od sprzedawców za opowiadanie się po jednej ze stron.
Już mam dosyć tej całej sprawy. Chcę to zakończyć szybko
@Sylwia11301993 Powtarzasz wpisy, zwróciłaś towar, złóż wniosek do POK i koniec, niech sobie pisze co chce.😁
Odpisuje tylko na wiadomości
@Sylwia11301993, zachęcam Cię do załączenia korespondencji ze Sprzedającym np. do Dyskusji lub też poproszenie tam o pomoc Allegro.
Już to zrobilam, założyłam sprzedającemu dyskusje
@Sylwia11301993, oczywiście, jednak nie zachęcam Cię do jej założenia, a kontynuowania. Zamieść zrzuty ekranu wiadomości, jakie dostajesz od Sprzedającego. Również w prowadzonej Dyskusji możesz poprosić o wypowiedzenie się pracownika Allegro.
Dibrze
Powiedział mi, że nie odda pieniędzy
@Sylwia11301993 Po 14 dniach od zakupu złóż wniosek do POK, odzyskasz kasę Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
Zrobiłam to juz
Czy masz jakiś dowód na to, że buty przyszły używane? Moim zdaniem to jest podstawa do takiej postawy. Ale, sorry, mogłaś używać i potem zrobić zdjęcia, sytuacja patowa. I tak sobie myślę, że jak Klient jest normalny, to po telefonie do Sprzedawcy zawsze się dogada, ale jak na dzień dobry kręci to stąd biorą się owe groźby, bo to jest tylko słowo przeciwko słowu...
Otworzyłam dyskusje i nadal twierdzi, że mi nie zwróci kasy
@Sylwia11301993 napisz czy zrobiłaś zwrot czy sama odesłałaś z reklamacją ?
Jeśli to był zwrot to sprzedawca może obniżyć cenę za używanie, uszkodzenie butów i tyle oddać 😞
W Twoim przypadku powinnaś reklamować z tytułu rękojmi tu by nie miało znaczenia czy używane, przestały działać, sprzedawca musi naprawić lub oddać całą kasę + za odesłanie na reklamację 🙂
Tak jakby brudne to mało, pamiętaj że buty się przymierza chodzi po sklepie i często mają przybrudzone podeszwy co nie świadczy że byt jest używany, ale tu mamy tylko Twoje stanowisko 🙂
@kostas11 Jeśli to był zwrot to sprzedawca może obniżyć cenę za używanie, uszkodzenie butów i tyle oddać
Nieprawda, może obniżyć cenę tylko wtedy, gdy kupujący używał byty, a nie wtedy, gdy już otrzymał ze śladami używania, a o tym pisze autorka wątku. Może jeszcze za niedziałające ledy ma jej obniżyć?
[edycja]
W mojej ocenie nadzwyczaj często wypowiadasz się tak, aby zaszkodzić kupującym.
A ja tam sobie myślę, że należy się zawsze opowiadać po stronie uczciwych, obojętnie kto by to był.