Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co mogę zrobić, jeśli sprzedawca mi zaczyna grozić sądem i oskarża mnie o oszustwo.
@Sylwia11301993 a słusznie ? napisz coś więcej, każdy ma prawo każdemu założyć sprawę w sądzie a czy wygra to rozstrzygnie sąd 🙂 za mało szczegółów 😞
Ostatnio kupiłam buty dziecięce z ledami i gdy przyszły to od początku nie świeciły. Napisałam do sprzedawcy ale po dwóch albo jednym dniu od przyjścia. Moja siostra zauważyła, że te buty są tak jakby brudne, ale nie powiedziała mi o tym (być może to był błąd). Miałam odesłać buty. Buty zostały odesłane i sprzedawca napisał, że były używane, ponieważ były brudne. Napisałam do niego wiadomość , że też on mógł pobrudzić, bo słyszałam o takiej sytuacji. On powiedział, że mnie oskarży o zniesławienie. Teraz chce mnie oskarżyć o kłamstwo.
@Sylwia11301993 Wystawiłaś negatywa? Najprawdopodobniej sprzedawca przesadza i nic Ci nie grozi. Chyba, że go tam nawyzywalaś od złodziei, oszustów itp. 😉
Nie, nic złego na niego złego nie powiedziałam
Moja wypowiedź była chronologiczna, nie do Ciebie, jeśli tak sądziłaś ;]
Jeśli chcesz wskazać konkretnego adresata wypowiedzi w wątku, to wybierz @ i kogoś z listy 😊
@Sylwia11301993 To typowa zagrywka niektórych sprzedawców z Allegro. Wysłał Ci używane buty jako nowe lub tylko teraz odmawia zwrotu wpłaty, ponieważ twierdzi, że były przez Ciebie używane. Nie powołuj się w takiej sytuacji na żaden zwrot bez podania przyczyny, jeśli odesłałaś towar przez formularz zwrotu na Allegro, tylko na reklamację z powodu wad ( ledy nie świecą). W takiej sytuacji sprzedawca musi na podstawie rękojmi buty wymienić na swój koszt i dosłać Ci nowe bez wad lub musi oddać Ci całą wpłatę, także koszt odesłania. Wymiana i koszty wysyłek reklamacyjnych także na koszt sprzedawcy. Otwórz sprzedawcy Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dokładnie zna zasady zwrotów bez podania przyczyny i zwrotów w ramach reklamacji. Sprzedawca będzie musiał odpowiedzieć w Dyskusji i załatwić sprawę zgodnie z zasadami. Przy reklamacji z powodu wad nie musisz odsyłać butów bez śladów użytkowania.
Nie daj się zastraszyć żadnymi groźbami w takiej sytuacji, on tylko straszy. Otwórz Dyskusję [edycja] poproś o pomoc Allegro i zobaczysz, że nagle przestanie straszyć. Oni teraz niemal wszyscy straszą, bo inaczej nie potrafią zadbać o jakość swojej sprzedaży. Masz prawo do wystawienia subiektywnej oceny transakcji w takim przypadku. Wystaw ją tak, aby była w pełni zgodna z prawa, wtedy on NIC Ci nie może zrobić i nie zrobi.
@xyz96, to dosyć radykalne stanowisko:
Wysłał Ci używane buty jako nowe lub tylko teraz odmawia zwrotu wpłaty, ponieważ twierdzi, że były przez Ciebie używane.
W wątku wypowiedziała się jedna strona. Proszę Cię o wstrzymanie się od tak jednoznacznych osądów.
@mr_oma Popatrz tutaj później, jakie będą osądy sprzedawców, którzy wypowiedzą się w tym wątku i także interweniuj, gdy będą radykalne. Tutaj nie ma zakazu zamieszczania radykalnych opinii.
Przy reklamacji kupujący może odesłać buty ze śladami użytkowania i sprzedawca nie może z tego powodu czynić zarzutów. Szkoda, że na to nie zwracasz uwagi. Nie może też zastraszać kupującego sądami za to, że złożył reklamację lub za to, że wystawił komentarz zgodny z zasadami Allegro.
@xyz96, właśnie dlatego poprosiłam Kupującą o zrzuty ekranu z wiadomościami o wskazanej treści: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/mam-pytanie/m-p/227461/highlight/true#M77....
@mr_oma W setkach innych wątków nie interweniujesz, gdy wypowiada się tylko jedna strona i gdzie padają radykalne stanowiska, a padają nadzwyczaj często. Najświeższy przykład z wczoraj, gdy @kostas11 polecił wprost w knajackim stylu "wysłać kupującego na drzewo". To nie było radykalne i pewnie było uprzejme, skoro pozostało i skoro moderacja nie zwróciła mu na to uwagi. W tym samym wątku dwa razy usuwałaś moją odpowiedź na zarzuty osoby, która czyniła je bezpodstawnie i nie miała racji. Jego zarzuty zostawiłaś, a moje posty usunęłaś. Dobrze wiesz, o który wątek chodzi.
@xyz96, gdybyś przytoczył całe zdanie, którego wyrywek tu zamieściłeś, zobaczyłbyś jego całościowy wydźwięk.
@mr_oma Ale po co całe zdanie? Ten przytoczony fragment wystarczy mi i wielu innym. Rozumiem, że będziemy tu w przyszłości wprost wysłać na drzewo kupujących i sprzedających. Wysyłajmy, tylko że poziom tego forum spada z każdym dniem, a działania moderacji budzą coraz więcej wątpliwości.
@xyz96 Kiedyś odpowiedziałem komuś, że może wysłać kupującego na drzewo i mój post został usunięty.
Tak dla żartu użyłem tego tekstu i kostas pewnie też 🙂
@vonNogay Niech Cię emotka na końcu nie zmyli. Kostas wcale nie żartował.
@Client:98572120 Nie żartował, bo kupujący, który po zakończonej transakcji twierdzi, że przepłacił i chce, aby mu z tego powodu zwrócić część pieniędzy, nadaje się wyłącznie do grzecznego "wysłania na drzewo" 😉 To tak jakby sprzedawca domagał się dopłaty, bo cena sprzedanego towaru u dostawcy wzrosła. Oczywiście zakładam, że sprawa nie dotyczyła reklamacji, bo wg mnie nie było powodu, aby tak twierdzić.
Niektórym proponuję zapoznać się z trybem warunkowym w języku polskim.
@mr_oma Dlaczego posty z takimi "gdy @kostas11 polecił wprost w knajackim stylu" stwierdzeniami wiszą sobie na forum?
Wolno tak atakować innych forumowiczów i im ubliżać?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Zapewne nie wszyscy o wszystkim wiedzą , niektórzy mają lepsze "dojścia" do informacji, może także do podejmowania decyzji.😁
@mr_oma Kiedy inny "demiurg" wydaje jednoznaczne osądy nie jesteście już tacy stanowczy. Czyżby dlatego, że wtedy o próbę wyłudzenia przy reklamacji i inne "zbrodnie" (nagrywanie własnej rozmowy, buhahaha) został oskarżony kupujący?