Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Eryk2019 skontaktuj się proszę ze sprzedającym np. przez Centrum wiadomości i opisz problem z zamówieniem.
w zakładce zakupy masz zgłoś problem z zakupem lub zadaj pytanie do zakupu, piszesz sprzedającemu twoje dane osobowe, podajesz kontakt do siebie, opisujesz co i jak się popsuło, podajesz nr konta. W 95% przypadków odsyłasz sprzedającemu na swój koszt towar na adres zwrotów wraz z kwitem ile zapłacono za dostawę po pozytywnym uwzględnieniu reklamacji dostaniesz zwrot. Sprzedawca może towar naprawić / wymienić /zwrócić kasę w zależności co uzna za łatwiejsze dla siebie lub odrzucić jako niezasadną
Jak masz wątpliwości oraz brak doświadczenia w tym to najlepiej przez otwarcie dyskusji, zawsze tam możesz prosić o pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa a na AL: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE