anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić sposób wysyłki zwrotu . W opcjach mam tylko potwierdź wysyłka własna . A zakup był Smart

B_J_S
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

mdrogeria
#21 Demiurg#

@B_J_S jeśli nie masz możliwości wyboru bezpłatnego zwrotu to zakup nie był w ramach smart , możliwe ,że przesyłka była darmowa , ale z puli sprzedawcy wówczas smart nie działa . Podaj numer zamówienia osoby kompetentne sprawdzą . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@B_J_S Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

B_J_S
#7 Wielbiciel#

NUMER ZAMÓWIENIA

de08b8a0-82ad-11ed-9c59-9d89eb1c9eb2
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@B_J_S Dziękuję, to zamówienie nie było realizowane w ramach Smart, ale zgodnie z informacjami w zakładce "zwroty" z tej oferty, w przypadku wszystkich form dostawy poza Allegro Kurier UPS, przesyłkę zwrotną możesz nadać na koszt sprzedającego. Dlatego skontaktuj się proszę bezpośrednio ze sprzedającym i ustal z nim formę tego zwrotu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów