Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, taka sprawa: kupiłam ekspres z płatnością Allegro Pay. Ekspres dotarł, ale nie działał. Zwróciłam produkt przez Allegro, jednocześnie kontaktując się ze sprzedawcą, żeby opisać sytuację, tym bardziej, że bardziej mnie interesowało otrzymanie działającego niż rezygnacja z kupna albo zabawa od nowa. Sprzedawca bardzo pomocny, wysłał nowy ekspres, dotarł, działa, wszystko ok. Ale na Allegro widnieje status zakupu jako reklamacja i oczekiwanie na zwrot środków. Czy muszę tu coś robić, żeby to zmienić, czy jeśli po prostu opłacę zakup, to będzie wszystko w porządku?
I prawidłowo, zgłaszasz reklamację i sprzedajacy zachował się prawidłowo, odesłała nowy więc co chcesz opłacać?
Produkt? Którego jeszcze nie opłaciłam, bo wybrałam opcję Allegro Pay, więc płatność jest przesunięta, ale widnieje status oczekiwanie na zwrot środków. Ze strony sprzedającego wszystko ok, z mojej też, bo chcę normalnie zapłacić za to co kupiłam, w wyznaczonym terminie, po prostu wolę się upewnić, czy jak zapłacę teraz, to będzie ok, czy przez ten status, że zwrot towaru i brak jakiejkolwiek informacji w historii zakupu o przesłaniu nowego produktu nie narobi zamieszania.
@Client:92791498 sprzedawca otrzymał należnoś od PAY , to kiedy spłacisz kredyt nie ma najmnieszego znaczenia .
@Client:92791498 Zakup na raty? więc środowi za zakup idą od kredytodawcy czyli Allegro Pay, a jak w systemie zrobiony jest zwrot to nikt go nie zmieni już, sprzedajacy może zwrócić środki albo nie a jak nie zwróci to i tak Ty musisz spłacać raty