Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 7 września kupiłem nową maskę i błotnik do samochodu. Po rozpakowaniu przesyłki okazało się że maska ma wadę w postaci przetartego lakieru aż do blachy w dwóch miejscach, a na blatniku grubość lakieru wynosiła połowę oryginalnej grubości. Po rozmowie telefonicznej ze sprzedającym umówiliśmy że zwrócę towar i zostanie on wymieniony na nowy. Sprzedawca zamówił kuriera i 21 września wysłałem paczkę. W związku z brakiem odpowiedzi kiedy otrzymam nową maskę 26 września poprosiłem o zwrot pieniędzy. Sprzedający zgodził się i poprosił mnie o nr konta do zwrotu pieniędzy. 26 września podałem nr konta i czekałem na zwrot aż do dzisiaj. Kilkukrotnie pytałem kiedy otrzymam zwrot ale nie dostałem odpowiedzi aż do dzisiaj. Dzisiaj sprzedawca zadzwonił abym zaznaczył zwrot na allegro aby mógł zwrócić pieniądze, gdyż nie odesłałem paragonu który podobno był pod listem przewozowym. Teraz już nie mogę zaznaczyć zwrotu gdyż minęło ponad 14 dni. Jak rozwiązać ta sytuację?
@dariusz201102 wyślij mi w email standardowy pismo o odstąpieniu.
@dariusz201102 Proszę, abyś w tej sprawie napisał do nas przez formularz.
A ten sprzedajacy to jakiś nowy, niekumaty, nie musisz odsyłać z paragonem, nie ma takiego wymogu, a to nie jest zwrot bez podania przyczyny więc jak masz nadal zakup w "Moje zakupy" TU: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione otwórz dyskusję i tam wszytko opisz sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź i masz pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa