anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zmienić status zwrotu

Gagson
#7 Wielbiciel#

Hej,

Zgłosiłam sprzedającemu zwrot w ramach reklamacji, odesłałam na własny koszt, bo nie miałam innej opcji, a w szczegółach zwrotu mam tylko, że "zwrot zgłoszony". Przedmiot już dawno jest u sprzedawcy, a status się nie zmienia. Muszę coś klikać czy zaznaczać, żeby było że został wysłany? Pierwszy raz odsyłam na własny koszt i trochę się boję, że jak minie czas to zwrot zostanie uznany za niewysłany i wszystko mi przepadnie...

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

A3dam
#19 Nestor#

@Gagson 
Złożyłaś Sprzedającemu reklamację, którą on ma obowiązek rozpatrzyć w terminie nieprzekraczającym 14 dni od jej złożenia (nierozpatrzenie jej w terminie uznaje się za uwzględnienie zawartych w niej Twoich żądań). Pozostaje czekać cierpliwie. Gdyby Sprzedający podjął ryzyko odrzucenia reklamacji z powodu rzekomego nieotrzymania odesłanej rzeczy to masz przecież dowód nadania i tracking przesyłki.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

Gagson
#7 Wielbiciel#

Mam nadzieję, że nie będzie robił problemów...

Czyli przy wysyłkach na własny koszt nie można zmienić statusu zwrotu na np. "wysłany" lub "w drodze"?

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Gagson Nie przejmuj się zbytnio tymi statusami. Komunikaty na Allegro to nie koniec świata, liczą się faktycznie wykonane czynności. 

oznacz moderatorów