Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
|
||||
|
Twoja wpłata została przekazana sprzedającym. Nr płatności
2059b641-d365-11eb-9b57-e975b345e3c7 Płatności obsługiwane w ramach usługi PayU. Data przekazania wpłaty22 czerwca 2021, 16:22:04 Metoda płatnościkarta płatnicza VISA Razem do zapłaty z góry
Od realizacji usługi płatności nie jest pobierana opłata. Wiadomość została wysłana na zlecenie PayU S.A. w związku z brzmieniem art. 24 Ustawy o usługach płatniczych.
4szt których rezygnuję CAŁKOWICIE to jest jakieś nie poruzumienie czekałem kiedy zakup mnie skieruje na moje konto azto cztery razy pobierało z mojego konta bankowego NIE CHCĘTEGO TOWARU I PROSZĘ O ZWROT GOTÓWKI NA MOJE KONTO REZYGNÓJĘ DEFITYWNIE Z CAŁEGO ZAKUPU . |
@Client:28234649 to po co tyle razy potwierdzałeś, masz podpiętą kartę to robią się cuda 🙂
Dokonaj zwrotu tego co nie chcesz sprzedawca odda Ci kasę, zrób to od razu bo może wysłać Ci 4 x to samo skoro opłacona 😄
Zwrot :
Wchodzisz w zakładkę :https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione jak masz możliwość to anuluj zakup a jak nie to robisz zwrot.
@Client:28234649 To złóż rezygnację sprzedawcy.
Wejdź w Moje zakupy, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Sprzedawca musi Ci oddać pieniądze.
@Client:28234649 widzę, że dzisiaj dwukrotnie opłaciłeś zakup od jednego sprzedającego. W zakładce Moje zakupy możesz anulować to zamówienie, a jeśli nie będzie takiej możliwości wyboerz proszę "zwróć część lub całość zakupu" tak jak radzili @kostas11 @LEW433 i @xyz96. Sprzedający otrzyma Twoją rezygnację.