Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ewa_emma napisz sprzedawcy, niech reklamuje i Ci ponownie nada 🙂
Ps. a nie miałaś zadymy z kurierem bo oni mają taki myk z trudnymi klientami ( wieczne awizo ) 😄
@ewa_emma W takiej sytuacji złóż reklamację sprzedawcy, to on zgodnie z prawem odpowiada za przesyłkę do momentu, aż ją otrzymasz. Odpowiada także za poczynania przewoźnika i wszelkie nieprawidłowości leżące po jego stronie. Domagaj się od sprzedawcy ponownej wysyłki na jego koszt lub zwrotu całej wpłaty. Jeśli sprzedawca będzie Ci stwarzał problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc pracownika Allegro.
Odpowiedzialność sprzedawcy; https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawa-ogolne/odpowiedzialnosc-sprzedawcy-za-przesylke/
Moim zdaniem sprzedawca powinien już siedzieć na jakieś cztery lata.
Ale dlaczego tak kurier zrobił? Może coś przeskrobałeś i trafiłeś na wieczną listę awizo.
xyz96 odmowa to odmowa , sprzedawca potrąci za powrót i GIT . Niech teraz klient udowodni ,że jest inaczej ,odmowa to odmowa .
xyz96 no zaraz , sprzedawca według Twojego skromnego zdania ma udowadniać ,że czarne jest czarne . Odmowa to odmowa , klient pokrywa koszty powrotu przesyłki i.... KROPKA !!
@mdrogeria Tak, sprzedawca ma udowodnić wydanie rzeczy, dopóki do wydania nie doszło, odpowiada za przesyłkę. Kurier to sobie może mówić, że odmówiono - do lampy. Niech to udowodni. PRZECINEK !!
Jak nie było odmowy to co?Kurier odmowę wymyślił, po Za tym to o mnie chodzi to wiem jak było,zawsze ktoś jest w domu i akurat czekaliśmy na ta przesyłkę więc kurier zawalił sprawę.Sprzedawca mi napisał czego nie zadzwoniłam do kuriera,jak miałam to zrobić jak w ćma który przyszedł że będzie dziś paczka nie było tel.do kuriera dziwna sprawa bo zawsze są nr do kurierów.ale wysłałam SMS na którego nie dostałam odpowiedzi.Wiec kto tu bajer odstawiam?
Często tak robią kurierzy nie chce im się jechać, napisz do sprzedawcy niech składa reklamację.
Zaprawdę Powiadam Wam, Uspokujcie Się! Autor tematu chce towar i musi w tej sprawie skontaktować się ze sprzedającym. Ani jedna, ani druga strona transakcji nie jest winna. Paczka musi wrócić do kupującego. Koszty pewnie poniesie sprzedawca, a przewoźnik będzie jak zwykle niewinny.
Do Pani "przecinek" pytanie: czy przewoźnik ma obowiązek wymagać od adresata podpisu na odmowie przyjęcia? Pytam, bo nie wiem. Proszę o zapis ustawy.
Uzupełniając. Odmowa przyjęcia zdarza się całkiem często i nie zawracam już sobie d..y, gdy paczka wraca. Tylko informacja od klienta sprawia, że wysyłam ponownie. Nawet nie próbuję zgłaszać reklamacji do przewoźnika, bo jak grochem o ścianę. Wysyłam i kwita.