Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrezygnować z zakupu możesz tylko w przypadku zakupów u przedsiębiorcy.
1. Przejdź do zakładki Moje zakupy i znajdź błędne zamówienie.
2. Na wybranym zamówieniu kliknij Szczegóły zakupu.
3. Kliknij [anuluj zakup].
4. Wybierz powód anulowania zamówienia i jeszcze raz kliknij [anuluj zakup].
5. Zobaczysz informację o anulowaniu Twojego zakupu.
https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/sposoby-zakupow/jak-anulowac-zakup-rKDAEXOx8iX
@Client:42308472 Po prostu wyślij sprzedawcy mailem swoją rezygnację, odstąpienie od umowy. Podaj tam dane transakcji, nazwę towaru, swoje dane osobowe i napisz, że rezygnujesz. To wystarczy, takie odstąpienie od umowy będzie skuteczne.