Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca przez pomyłkę wysłał zły produkt, zgodził się wysłać właściwy, a ja mam zrobić zwrot. Tylko problem taki że jedyna opcja zwrotu w allegro zawiera zwrot pieniędzy na konto.
Wydaje mi się że kiedyś można było po prostu wymienić towar, ale teraz nigdzie takiej nie znajduję, w pomocy też nic takiego nie jest opisane ani czatbot allegro też nie umie mi pomóc.
Czy zwrot z wymianą na właściwy towar jest nieobsługiwany czy jednak da się go jakoś zrobić?
Wpisz ten nr konta, nie ma to znaczenia. Odeślij towar. Sprzedający, zakładam ma gdzieś notatkę i będzie pamiętał co zrobić. W opisie zwrotu możesz dodać taką informację, na wszelki.
@-AveN- W zwrocie napisz po prostu "ustalono wymianę na właściwy produkt" - wtedy sprzedawca będzie mieć również taką adnotację w systemie. Numer konta zawsze był wymogiem przy generowaniu zwrotu - tego nie objedziesz.
@-AveN- Niech Ci sprzedający udostępni zwrot, nie powinieneś ponosić kosztów odesłania jak sprzedający się pomylił . Nie będzie chciał to wróć i podpowiemy co masz dalej zrobić. Nie kombinuj bo wprowadzi Cię to w maliny, reklamuj i tyle, ale twój wybór, wielokrotnie tu na forum były opisane takie sytuacje a później płacz bo sprzedający mnie "wystawił". Masz w zakładce "Moje zakupy" -zgłoś problem i oznacz otrzymałem niewłaściwy produkt, a wtedy już niech sprzedający działa.